verkeersboetes per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeer diplomatiek antwoord, lijkt erop dat ze af en toe meeleest hier op het forum !?

Voor zover we weten leest ze niet mee op dit forum. Ze rijdt een VW Jetta (zonder Jetta logo...). Maar ze is nog jong en wijsheid komt met de jaren. Dus wellicht komt ze ooit nog tot inkeer en kiest ze voor Skoda :-)

peperskoda

Forumguru
De laatste 2.000.000km slechts 1 boete gescoord voor de snelheid. Die was wel meteen 240 euro's, maar goed als je dat reduceert tot een tarief per kilometer(0,00012 per km) kan ik er wel om :):) Met altijd meer dan 50 getuigen in je voertuig kun je je ook maar beter aan de regels houden.....

Half jaar onderweg 45000 km en 2 boetes voor kleine overtredingen.
Tegenwoordig registreren ze alles. Ik pleit voor een registratie van snelheidsovertredingen tot pakweg 8km p/u. Heb je 3 maal per jaar zo'n overtreding dan ook €150 dokken. Heb 1 of 2x per jaar een dergelijke overtreding dan worden ze aan het eind van het jaar kwijtgescholden.
Zo neem je een hoop ergenis weg bij mensen die af en toe 'per ongeluk' te hard rijden.

Octavia Combi greenl busines sunset

TL@

Forumguru
Ik heb er dit jaar al 2, 122km/u (120 toegelaten) en 51km/u (waar 50 toegelaten).

Ni slecht voor iemand die altijd en overal (veel) te hard rijdt.

Ben toch aan het denken om een Wikango (met levenslang abo) of een Coyote (met maandelijks abo) aan te schaffen. Iemand ervaringen?

FredV

Banned
Te veel, en steeds voor te hard rijden...
enkele paar kilometers te hard, een paar veeeeel te hard..
En dat met de GL...

Captain Hook

Forumguru
Sinds ik een paar jaar geleden gestopt ben met me te ergeren aan andere horken en onverlaten in het verkeer, heb ik zelf nooit meer een verkeersboete gehad.

Echt, het helpt, laat al die petjes, opgefokte leaseprikken en lui die haast hebben maar gaan. Vroeger of later testen ze hun airbags (of niet, want ze vinden het maar niks, extra airbags in de auto :ahum:)
Ik heb er al zoveel tegen een boom, rond een paal, in de greppel, op hun voorganger, in de vangrail, van het talud, tegen een muur/rotswand, in de afgrond zien gaan. Allemaal omdat ze er zo nodig langs moesten of vonden dat ze haast hadden. :1439:

Oh ja, de laatste parkeerboete die ik kreeg (dit jaar) heb ik ook nog eens succesvol aangevochten en teruggekregen.
Hetzelfde geldt voor een boete die ik kreeg voor het inrijden waar alleen maar bestemmingsverkeer zou zijn toegestaan. Ook die aangekaart en gewonnen!

Het scheelt in je bloeddruk en in je portemonnee. :koffie: Blijft er meer poen over om een hoger verbruik t.o.v. de folder te compenseren... :winkie:

WillemJan

Forumguru
Hoi,

In augustus had ik er 2 op dezelfde dag en op hetzelfde punt. Ik reed 55 (na correctie geloof ik) waar 50 is toegestaan.

De schade viel nog wel te overzien....

Groetjes... Willem-Jan

Hetzer

Forumguru
Dit draadje heeft in onze ogen wenig meer teogevoegde waarde voor het skodaforum, en heeft een hoog off/topic gehalte
Er gaat dus een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan