Columbus Verkeerdbordherkenning Octavia 3 ( 2 bordjes)

Antera

Donateur
Ik werd er vandaag attent op gemaakt en had het idd 1x gezien.

Voor de modellen met verkeerdbordherkenning worden er soms 2 bordjes achter elkaar in je tellerklok
weer gegeven. Althans dat lijkt wel zo te zijn. Weet toevallig iemand hoe het 2de bordje zichtbaar te maken of heeft dit een specifieke betekenis?
 

Marcooctavia

Forumguru
@Antera het eerste bordje is het verkeersbord volgens je navigatie systeem.
Als er een 2de bordje boven op komt dan heeft je verkeersborden herkenning een ander bord gezien als bekend is.
Dus laat hij deze verschoven zien in je scherm en ook je navigatie.
Alle twee zichtbaar maken is volgens mij niet mogelijk.

Marco.
 

Skoda-MAN

Forumguru
@Antera @Joske Het hele verhaal staat in het instructieboekje en infotainment. Het heeft te maken met een vinkje zetten.
Het zou dan in maxidot 4x en en SPLITSCREEN zichtbaar moeten zijn.
Ik kan het hier niet kopiëren op zo'n Android ding op de camping.

Mark, je Kan alle boekjes zo downloaden in het Nederlands op de Skoda website maar ik weet bijna zeker dat je dat al gedaan hebt. :lezen:
 

micky

Forumguru
Bekijk bijlage 37161 Bekijk bijlage 37162
Ik werd er vandaag attent op gemaakt en had het idd 1x gezien.

Voor de modellen met verkeerdbordherkenning worden er soms 2 bordjes achter elkaar in je tellerklok
weer gegeven. Althans dat lijkt wel zo te zijn. Weet toevallig iemand hoe het 2de bordje zichtbaar te maken of heeft dit een specifieke betekenis?

Heel simpel, als er 2 borden staan in je maxidot, (dus bovenaan 1 zichtbaar, de ander steekt een stukje voorbij en er is dus niet te zien wat er op staat) dan kun je in de maxidot naar het scherm scrollen (binnen rijgegevens), daar zie je dan bijv. 1 bord met 100 en een 2de bord met inhaal verbod. vaker zie ik het met de caravan als ik gewoon op de snelweg rij, 1 bord geeft aan 130 en het 2de bord 90 en een auto met aanhanger, dit is pas zichtbaar als er ook echt iets is aangekoppeld aan de auto. op de columbus zijn deze 2 borden dan ook zichtbaar (tenzij het dubbele scherm is aangeklikt).

Hier 2 voorbeelden IMG_3835.jpg IMG_3834.jpg
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Thnx nu is me dat ook duidelijk geworden het heeft dus wel degelijk een functie.

ps had ergens een NL handleiding maar heb zoveel op me pc staan dat ik weer eens dat genen wat ik zocht niet kon vinden
 
Bovenaan Onderaan