Vergelijkingssite voor onderhoud/reparatie werk

Dax

Lid
https://www.carsom.nl/

Persoonlijke ervaring goed; de 3 gekozen garages ( je kunt ook meerdere malen 3 garages kiezen voor een nog grotere vergelijking ) reageerden allen binnen een dag, en gaven na wat vragen betreffende de opgevraagde klus een gedetailleerde offerte op.

Cordoba

Forumguru
Dat het 'papierwerk' in orde is, is leuk, maar persoonlijk vind ik de kwaliteit van werken en de kennis van de monteurs toch een stuk belangrijker. Of anders gezegd: een goede en snelle offerte zorgt niet voor bijvoorbeeld goede remmen, en dat vind ik toch niet geheel onbelangrijk. Zo lees ik soms ook reviews van mensen, die de kwaliteit van een garage afmeten aan de koffie die ze krijgen, en niet aan het onderhoud of de reparatie.:shutup:

Dax

Lid
Dat is stap twee idd (of stap één bij invoer van aanvraag) Checken hoe de betreffende garages bekend staan,
en dan eens langs gaan.
Blijft ook een beetje onzeker altijd hoe dan ook : ervaringen van derden bedoel ik. Verwachtingen worden niet altijd waargemaakt, maar zijn ook soms onredelijk.

Hoe dan ook is het handig om te weten voor een bepaalde klus wat verschillende garages daarvoor rekenen.

Qua koffie - heb zelf inderdaad de beste ervaringen met garages waar de koffie best was; bij de buurman met 40 jaar garage ervaring ^_^ maar dan gaat er ook een scheut van het een of ander in =}

Bovenaan Onderaan