Verdwijnt de Sportline Business in MY2020?

EpicR

Nieuw lid
Goedemorgen,

Weet iemand hier of de Sportline Business verdwijnt in het modeljaar 2020?

Ik zou deze graag willen bestellen maar kan pas vanaf 1 juni mijn nieuwe auto bestellen.

Alvast dank.
 

superbia

Forumguru
Ik mag eind volgende maand een nieuwe auto bestellen en heb de sportline ook hoog op mijn lijstje staan. Wat ik nu zie in de online configurator is dat er minder kleuren beschikbaar zijn en de Navigatie upgrade eruit is. Met name die laatste vind ik erg jammer, maar ik heb nog nergens gehoord dat de sportline uitvoering geheel verdwijnt dus ik ga er vanuit dat hij blijft. Ik ben erg benieuwd of er begin april meer duidelijkheid komt over opties etc voor My2020
 

KodiaqW

Senior Member
Ik heb tot kort geleden een O3FL met de Columbus-navigatie gehad. Ik vind de meerwaarde van de Columbus t.o.v. de Amundsen eigenlijk minimaal; het beetje extra scherm dat je er bij krijgt rechtvaardigt m.i. de meerprijs niet.
 

EpicR

Nieuw lid
Ik hoop echt dat deze blijft, vooral vanwege de zwarte omlijsting, grill en zwarte velgen. Ik moet nog wel ff met m'n werkgever praten. In mijn leasevoorwaarde staat namelijk een max CO2 uitstoot van 135gr/km en de Kodiaq doet 139gr/km.

Hogere lease categorieën mogen tot een max CO2 uitstoot van 155gr/km.

Zou echt heel vervelend zijn als ik op 4 gram niet de Kodiaq kan leasen. Fingers crossed dus.
 

KodiaqW

Senior Member
Overigens is de Sportline Business nog gewoon leverbaar in MY2020, zie ook de kennisbank.
 

superbia

Forumguru
Voor mij zijn het vooral de sportstoelen, sportstuur, 'carbon' interieur strips en 20" velgen. In het Kodiaq 2020 op de Geneva Motor Show topic wordt begin April meermaals genoemd als punt waarop de dealers meer info krijgen, ik heb mid april een bel moment in mijn agenda staan om de dealer even te bellen. :jaja:
 
Bovenaan Onderaan