Ventilatie rooster achterbank

Hypodermic

Actief lid
Beste iedereen die dit leest,

Er is zo'n ventilatie rooster achterin kapot. Heeft iemand een idee waar ik zoiets kan bestellen? Kom er niet helemaal uit, en bij de populaire onderdelen sites kan ik dit niet vinden.

Iemand de gouden tip voor mij?

Alvast bedankt,

Paul
 

Bijlagen

  • PXL_20220129_122829158.jpg
    PXL_20220129_122829158.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 43

Tees

Donateur
Als ik me niet vergis gaat het om onderdeelnummer 654819203 en dan met een D, E, F of G erachter (afhankelijk van de uitvoering van je auto, dat gaat met PR codes, dus dat zou je na kunnen kijken). Let wel op dat er verschillende kleurcodes zijn, dus even de goede die bij jou auto past uitzoeken.
Overigens zijn dit soort onderdelen nieuw aardig duur meestal, ik zou eens bij de sloop zoeken (onderdelenlijn.nl)
 

Tees

Donateur
De prijs viel trouwens mee zag ik net, volgens ETKA €37 (kan wat verschillen van wat de dealer precies vraagt). Voor dat geld zou ik neef Ali links laten liggen...
 

Hypodermic

Actief lid
De prijs viel trouwens mee zag ik net, volgens ETKA €37 (kan wat verschillen van wat de dealer precies vraagt). Voor dat geld zou ik neef Ali links laten liggen...

Dat valt zeker mee, dankjewel.
Ik kan via jou opgegeven onderdeel nummer alleen niks vinden. Heb jij toevallig een linkje voor mij?
 

Tees

Donateur
Google eens op Carprog2, dat is een (van de) online varianten van ETKA, daarin kan je onderdeelnummers (en dealerprijzen daarvan) opzoeken. Bij webwinkels lijkt dit is niet te krijgen, maar dat geldt vaak voor interieurdelen. Die kan je soms wel online bestellen, maar heel vaak alleen bij de dealer.
 

Hypodermic

Actief lid
Ze hebben hem bij de dealer kosteloos vervangen, het viel nog binnen de garantie. Ideaal!
Bedankt voor de hulp en tips :-)
 

Eltjo

Forumguru
Soms is het alleen een lamel die met een tik is losgeschoten, dan kan je het gewoon weer juist monteren.
Het middenrooster in het dashboard trok ik aan de koppen van een paar fietsspaken los i.p.v. met de speciaal VAG tool.
Deze info voor het geval dat iemand op dit topic stuit voor demontage.
 
Bovenaan Onderaan