Velgen Skoda Superb II

Der Einser

Forumguru
9 x 20" of 19" en ET tussen de 43 - 48 is echt de Max wat de S2 kan hebben zonder overige aanpassingen aan schermen etc.
Verlaging is dan geen probleem.
 

fiestaman

Forumguru
Knappe wagen.
Air zal er niet onderkomen, gewoon eibach veren -4cm.

En dan afwegen 19 of 20. Blijft een dagelijkse wagen! Maar zal nog in voor morgen ofzo zijn hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Ik had graag air gehad, maar aangezien het nog steeds niet legaal is in België heb ik dit nooit willen doen. Er moet maar iets voorvallen, en iedereen kent verzekeringen.

Mijn vorige auto's waren steeds op schroefset maar dit ga ik niet meer doen. Ondertussen hebben we hier een zoontje rondlopen, en ik geraak overal over en in :D (ook met de auto) zoals ondergrondse parkeer garages enz...
4974_106931018627_1015531_n.jpg


Dit was trouwens men vorige wagen, velgen heb ik jammer genoeg te rap weg gedaan anders had ik deze er wel eens onder gelegd.

Maar zoals je zei, kas band verhouden zou ok zijn. Nu staat hij echt te hoog op zijn poten :banghead:

Maar we zien wel, ik ga niet rushen, maar op het gemak, het plaatje moet kloppen, that's all
zijn 19" trouwens, dus een superb kan toch easy 20" aan denk ik dan
 

MennoW

Forumguru
Ik kan voor met een 225-30-20 (getrokken) op 20" 9j ET 44 lager dan met een 225-40-18 op een 18" 8j ET 45
En achter is het me gelukt om een 20" 9j met 225-30-20 tot ET 42 te gaan.
Dan is aan ruimte tussen velg en spatbord 1 80gr A4 dikte, 2 A4tjes ging niet meer. :nailbiting:
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:

fiestaman

Forumguru
Maar zo laag ga ik niet gaan hoor.
Moet dus beetje weten of het icm eibach -4cm veren wel ok is om 20" te steken zonder problemen of iets kapot te rijden aan de kassen.
 
Bovenaan Onderaan