Velgen Skoda Superb II

19"

ik heb al een aantal sets gehad .
ik vind de bbs er het mooist onder staan.
nu maar weer een schroefset
 

Bijlagen

  • index.jpg
    index.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 172
  • IMGP1207.jpg
    IMGP1207.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 168
  • IMGP1239.jpg
    IMGP1239.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 163
  • IMGP1376.jpg
    IMGP1376.jpg
    96 KB · Weergaven: 167
  • IMGP1667.jpg
    IMGP1667.jpg
    14,4 KB · Weergaven: 163
Jullie Le Mans en MAk velgen zijn zeker mooi, al houd ik het liever bij "orgineel" skoda geleverde velgen. (Luxon Anthracite)
 
gaat zeker passen
et 35 aan de voorzijde loopt bij extreem inveren wel aan in de binnenkuip.
ik heb op een duits forum al gezien dat de de binnenkuip met een verfbrander modificeren.
 

___JC___

Forumguru
Dan vind ik het heel bijzonder dat het toch aan loopt bij drempels, misschien dan toch wat rustiger erover.:winkie:
gr.

Ik heb geen problemen met drempels (zoals gezegd), maar je moet weleens een stoepje op of af en hoogteverschillen in parkeergarages kunnen wel problemen geven. Ik denk door de lange wielbasis + overhang. En als je maar rustig genoeg rijdt gaat het over het algemeen wel goed inderdaad. :winkie:
 

eddiea

Forumguru
Zo toch nog andere wielen besteld. Heb nu 19 inch BBS 8,5J ET40 besteld met een 225/35. Auto wordt ook nog 40mm verlaagd en krijgt ook nog een voorspoiler.

Gr.
 
Op aanraden van de leasemaatschappij ben ik bij 17" blijven steken. Had graag 18" gehad van de MAK Iguan Mirror's.
Bovendien kwam het op een meerprijs in de leasekosten van 23 euro per maand! Komt voornamelijk door de winterbanden zeggen ze.... Pfff afknapper. Keek er zo naar uit...
 

kwaazaar

Actief lid
Winterbanden kun je eventueel zelf regelen, bv op stalen velgjes.

@scoda20inch: jij hebt echt een velgen-fetish ;)
 
welke bbs heb je besteld?
bbs le mans
bbs ch
welke veren komen eronder. ik rijd met Eibach, zeer goed geveerd maar zakt mij toch niet ver genoeg .
 
Mijn SB Combi is ondergebracht bij DirectLease en kan niet anders zeggen dat dat een verademing is tov Leaseplan (nu nog voor mijn 308). Beide hebben een voorstel gedaan echter bij LP waren de 18inch moeilijk moeilijk, de bandenmaat (dus niet de velgen?!) waren zgn. niet gehomologeerd, maar ze konden ook niet vertellen wat wel juist was. Daarvoor moest ik maar weer bellen met de importeur... wat een farce! Daar kwam de info al vandaan...
Bij DL was het zo geregeld, uiteraard kost dat wel een paar centen extra (€30p/m) daarmee waren ze alsnog scherper dan LP, die een tarief had neergelegd obv 16 inch, dank u!

Grt. Bob
 

s-line

Forumguru
Ik ben benieuwd hoe dat staat 225 35 met h&r veren,was ik eerst ook van plan maar aangezien het mij toch nooit laag genoeg is ,maar niet gedaan anders moest het er weer af om als nog een schroefset te monteren. En aan gezien dat bij een superb nou niet echt een leuk klusje is ben ik blij dat ik het maar in 1 keer goed gedaan heb.
Snel foto,s plaatsen als je hem heb!!
Ja scoda20inch heeft inderdaad een velgen tic dat kan ik mij nog herinneren uit mijn seat tijd op seat online daar had hij bijna elke maand andere onder zijn leon.
Ik reed toen in een lage altea.
gr.michiel
 

s-line

Forumguru
Oja, die witte sedan op de foto rijd nu weer op 20inch audiQ7 wielen (te zien op cleaned.be, onder projects,superb 2009)
 

Bijlagen

  • image_50fc25e607e08e0defd8d20d1da63b8f.jpg
    73,4 KB · Weergaven: 173
19

001_rogier.jpg 0080.jpg
Ik ben benieuwd hoe dat staat 225 35 met h&r veren,was ik eerst ook van plan maar aangezien het mij toch nooit laag genoeg is ,maar niet gedaan anders moest het er weer af om als nog een schroefset te monteren. En aan gezien dat bij een superb nou niet echt een leuk klusje is ben ik blij dat ik het maar in 1 keer goed gedaan heb.
Snel foto,s plaatsen als je hem heb!!
Ja scoda20inch heeft inderdaad een velgen tic dat kan ik mij nog herinneren uit mijn seat tijd op seat online daar had hij bijna elke maand andere onder zijn leon.
Ik reed toen in een lage altea.
gr.michiel
"

idd wat setjes gehad onder de leon.
 
.

even een paar goede foto's gemaakt
 

Bijlagen

  • bbs 011.jpg
    bbs 011.jpg
    126,2 KB · Weergaven: 179
  • bbs 005.jpg
    bbs 005.jpg
    115,6 KB · Weergaven: 203
  • bbs 006.jpg
    bbs 006.jpg
    148,9 KB · Weergaven: 174
  • bbs 007.jpg
    bbs 007.jpg
    126,3 KB · Weergaven: 196
Bovenaan Onderaan