Velgen Skoda Superb II

eddiea

Forumguru
Ben benieuwd hoe de ET35 staat. Geen problemen aan de voorkant? Ik gisteren 18 inch met een 225 gepast met ET35 maar dat stond vrij kritisch aan de voorkant zeker omdat de mijn ook nog een H&R setje veren krijgt. Heb je achter ook nog een spacer ertussen?

Velgen staan in bestelling maar daar zal wel enige tijd overheen gaan omdat ze uit de VS moeten komen.
 
foto? hoever kun je zakken met de kw set?
ik heb een schroefset gehad maar was daar niet tevreden over. beugel aan de voorpoten waren niet stevig genoeg. (v-maxx)
 

s-line

Forumguru
Heb niet gemeten hoeveel hij daadwerkelijk gezakt is maar ik vind hem wel goed zo en ook nog rijdbaar:). Hij staat max. omlaag.
gr.michiel
P1000378.jpg
 

arjahoekstra

Actief lid
@eddiea

Ik heb ET35 eronder zitten, in combinatie met het sportonderstel. Zal vanmiddag even foto's maken hoe dat eruit ziet. Geeft geen problemen.
Alleen bij gebruik afneembare trekhaak zit ik bij bijna elke drempel aan de grond. (ook bij lage snelheid en zonder lading) Ga komend weekend MAD niveauregeling inbouwen om dit op te lossen.
 

eddiea

Forumguru
@arjahoekstra

Staat er netjes bij! Moet wel zeggen dat ik achter wat netter in de wielkasten vind zitten dan voor. Na het passen afgelopen zaterdag was ik hier al een beetje bang voor. Voor het evenwicht zal voor eigenlijk een ET40 of 45 moeten zitten en achter een ET 35.
 
@ s-line:

Erg mooie auto! Voor mij persoonlijk net iets te laag maar ik kijk er graag naar :aangenaam:. Heb uiteindelijk besloten zelf niet groter dan 17" (Mak Iguan Graphite Mirror) te gaan. Tevens i.v.m. de kosten die 18"met zich meebrengen met de winterbanden etc. Mijn 'snoep witte' Superb Combi (Ambition Business) komt volgende week. Ik hoop dat de auto er dan minstens net zo mooi als die van jou eruit ziet. Die van mij (1.6 Diesel) staat standaard iets lager, maar bij lange na niet zo laag :shocked:.

Natuurlijk post ik wat foto's zodra ik 'm ga ophalen! :-)
 

s-line

Forumguru
Dank je het is inderdaad persoonlijk maar al mijn auto,s zijn laag geweest en ik vind het zoveel mooier als een auto goed verlaagd is.
Ik ben benieuwd hoe die van jou eruit komt te zien, succes met wachten en dan genieten!!
Gr.michiel
 
@ S-Line ik moet eerlijk bekennen dat ik tot dusverre bijna al mijn (lease) auto's ook (prive) heb verlaagd. Ik wacht netjes af hoe de 18inch met het "sport onderstel" uitkomen, en wellicht dat ik daarna nog met dealer om tafel ga. Ik ben benieuwd wat zij daarin kunnen betekenen (iemand een idee??)

Grt. Bob
 

___JC___

Forumguru
Ik zit naar die foto te kijken van de Superb van S-line, maar daar kan je toch niet normaal mee door NL rijden? Ik ben zelf nu 3cm verlaagd en daarmee kan je nog redelijk makkelijk over drempels e.d. Maar in parkeergarages en bij stoepjes is het drama, met name door de lange wielbasis. Kan me niet voorstellen dat je daar geen last van hebt S-line? Het ziet er wel erg mooi uit natuurlijk zo laag.

Ow, ontopic ik heb gewoon de Themisto velgen. :eek:

1192968521_5_t_SA.jpeg

1234887802_5_1-n0.jpeg
 

quorumz

Actief lid
2527.jpg 2528.jpg
met mijn 3cm verlaagde auto kan je anders niet meer relaxt rondrijden en moet ik bij veel drempels met max 20km/h erover... (ben alweer 2 stukken onderkap kwijt:D
 

s-line

Forumguru
Beste allemaal, jullie zullen het wel niet geloven maar het valt echt wel mee hoor tot nog toe kan ik overal prima rijden,met mijn vorige skoda octavia rs combi op zijn laagste stand had ik wel eens wat kleine schrapertjes met de bodem maar de superb bodem is iets hoger.
En jullie kunnen verlagingsveren niet vergelijken een schroefset want dat is allemaal op elkaar afgestemt en veren met standaard dempers niet die slaan veel verder door dus vandaar dat bij de meeste van jullie bij drempels toch iets de grond raakt.
gr. michiel
 

___JC___

Forumguru
Ik heb eibach veren en koni fsd schokbrekers. Allemaal netjes op elkaar afgestemd en niet standaard.... :eek:
 

s-line

Forumguru
Dan vind ik het heel bijzonder dat het toch aan loopt bij drempels, misschien dan toch wat rustiger erover.:winkie:
gr.
 
Bovenaan Onderaan