Velgen advies van mijn forum collega's

De Stip

Forumguru
Over smaak valt niet te twisten, dus het is een lastig advies wat ik jullie vraag. Ik ben voornemens om een Karoq in Sportline Edition aan te gaan schaffen. De 18" wielen die daarbij horen vind ik best mooi, maar zou ze liever in 19 of misschien wel 20 inch willen hebben. De auto word waarschijnlijk een zilvergrijze of antraciet kleurige uitvoering en daar wil ik graag donkere velgen bij. Op de Skoda site zag ik die Extreme modellen staan, maar dat gepolijste schikt me eerlijk gezegd een beetje af, ivm lelijk worden door pekel enz.

Een idee is om de originele wielen af te nemen en die te laten afmonteren met Continental winterbanden. En er dan een andere set voor de zomerwielen bij te kopen. Maar ik ben bang dat je de hoofdprijs moet betalen bij de dealer.....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

De Stip

Forumguru
Mooie set @064harry Ik ga voor de GMP Atom in glossy black 19". Nu alleen nog mooie wheel caps zien te vinden. Het liefst OEM Monte Carlo zwarte Skoda exemplaren, maar die schijnen niet te passen helaas. En om nou met Audi emblemen op m'n Skoda te gaan rijden......
 
Bovenaan Onderaan