Vd Udenhout Oss

Mistraller

Senior Member
VW dealer die skoda Noordhoek heeft overgenomen in Oss (en omstreken). Je hebt hier het gevoel compleet verkeerd te zijn, omdat er geen skoda te bekennen is, geen merk uitingen zijn etc, alles straalt VW uit.

Goed, een bekend gezicht aan de balie, medewerker is van Noordhoek overgekomen. De eerste onderhoudsbeurt bij deze dealer heeft deze week plaatsgevonden. Wat een doffe ellende, het brandstoffilter was foutief geplaatst. Nadat ik hem op had gehaald en een dagje gereden had, was de auto vergeven van de diesellucht, en de volgende ochtend stond er een plasje diesel op de oprit, en hingen overal onder de motorruimte druppels diesel.
Dat zijn de momenten dat je je af gaat vragen waarom je in godsnaam nog bij een merkdealer komt, of je het onderhoud niet beter gewoon zelf kunt doen.
Het probleem is daags erop opgelost, al ruik ik nog steeds wel lichte dieselgeur en mijn oprit zal nog wel een flinke schrobbeurt nodig hebben.
Een goedmakertje oid zat er verder ook niet in.
Ben benieuwd of er anderen zijn die ook ervaringen hebben met vd Udenhout Oss.
 

EdK

Forumguru
Een goedmakertje oid zat er verder ook niet in.
Heb je geen tweede factuur gehad voor het omdraaien van je brandstoffilter ???

Enne ff groene zeep op je dieselplekken smeren, dan wat zand erop om uitglijden te voorkomen en lakker in laten trekken en dag erop pas gaan schrobben
Of stenen omdraaien, werkt ook zeer effectief...:pardon:
 

Robbie146

Senior Member
hmmm, komt me helaas bekend voor.
Mijn S3 was geleverd door van Udenhout in Veldhoven, daar ben ik al snel vertrokken.....lang verhaal, pennenlikkers en facturenschrijvers zal ik maar zeggen....

Terug naar Noordhoek Oss, altijd goede ervaringen mee gehad.
Eerste beurt S3 daar ook naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Op mijn verzoek hebben ze zelfs (gratis) de door mij aangeschafte LED mistlampen voor geplaatst.

Tweede beurt, helaas Noordhoek is van Udenhout geworden, paar kleine klachten, o.a. (weer) problemen met het rolgordijn van mijn panodak.
Auto hele dag kwijt voor een 60K beurt, kom je hem ophalen hebben ze "geen tijd" gehad om naar het rolgordijn te kijken.
Maar....ze zouden me nog bellen voor een vervolgafspraak (extra centjes vangen?)
Echter tot op de dag van vandaag niets meer gehoord.

Moet nog even tot de 90K, maar ik vrees dat ik toch weer op zoek moet naar een echte dealer.
 

Mistraller

Senior Member
Een tweede factuur niet, maar de dame achter de balie zei wel tegen mijn vrouw dat we de factuur niet hoefden te betalen. Dat ze dat nog durfde te noemen vond ik niet echt fatsoenlijk.

Niet alledaagse problemen lijken ze daar inderdaad moeilijk te vinden; ik hoor een rammel in de wielophanging bij ruwe klinkerwegen. Maar alles was ok, stabilisatorstangen etc... Het zou wel aan de rommel bij het reservewiel liggen zei men. Uiteraard even getest, hele bak leeggemaakt, maar de rammel zit er gewoon nog.

Bij Noordhoek heb ik overigens ook een slechte ervaring, want ik ben na een beurt met bandenwissel ooit bijna een wiel verloren. Alle 5 de bouten zaten los, 300km na de beurt op de Duitse Autobahn. Ik had echter toen wel het gevoel dat er toen serieus iets met mijn klacht gedaan is, en dat gevoel heb ik nu niet.
Jammer, zo jaag je je klanten wel naar de fastfitter of witte garage...
 
Bovenaan Onderaan