Vaste trekhaak Fabia Combi III

PietB

Lid
Ik reed vanmiddag achter een Hyundai I20 met vaste trekhaak en deze zat met de kogel geheel voor de nummerplaat. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand dit zo accepteert want bij controle levert dat een prent op.

Ik heb ook een vaste trekhaak besteld voor montage op de nieuwe auto, eigenlijk niet bij stil gestaan, maar hoe pakt dit uit op de Fabia Combi III, heeft iemand een foto ??
 

EdK

Forumguru
Ach zag laatst een VW caddy rijden rond Utrecht die in eerste instantie achter geen kentekenplaat had en toen k hem inhaalde en in mijn spiegel keek bleek dat hij voor ook niets had.

Maar sommige mensen weten niet eens dat ze in overtreding zijn als er een trekhaak voor hun plaat zit of dat ze door de modder amper nog leesbaar zijn.
Dus in jouw geval er voor montage over beginnen en als hij er al opzit en niet goed lekker over laten doen...
 

Spierings

Forumguru
Vaak zijn ze gedeeltelijk voorbereid, maar nooit niet helemaal. Zal geen geval van in klikken zijn.
 

andrehj

Forumguru
Volgens mij zijn ze bijna nooit voorbereid. Je moet eigenlijk altijd bedrading trekken tot in de zekeringkast van je dashboard.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ach zag laatst een VW caddy rijden rond Utrecht die in eerste instantie achter geen kentekenplaat had en toen k hem inhaalde en in mijn spiegel keek bleek dat hij voor ook niets had.
Zat er misschien een (bemodderd) 45-km bordje plus verzekeringsplaatje achterop?

Zo rijden er wel meer mensen (ook brommerjeugd, zogezegd) met "aangepaste" auto's waarvan in eerste instantie alleen maar het ontbreken van kentekenplaten opvalt...
 

EdK

Forumguru
Zat er misschien een (bemodderd) 45-km bordje plus verzekeringsplaatje achterop?
A2 ??
Neuh was een witte caddy.
Ondanks dat het toen nog niet bekend was , kan hij wel geweten hebben dat hij met foute software reed en zich daar voor schaamde !??

Maar goed wat moet je doen als je zo'n jojo ziet rijden ?
112 melden ? gewoon laten rijden ?
 

jt kia

Lid
Hallo Aad van Beek , op de foto hier een paar berichtjes terug , is mijn vaste trekhaak , en deze auto is al van juni dit jaar !! Heel apart dat verhaal van uw dealer .
 
hey jongens, ik heb een afneembare trekhaak, met 13 polige stekker, nu mijn vraag, voor een fietsen drager of kleine aanhangwagen< 750kg heb je maar een 7 polige stekker nodig, past deze rechtstreeks of heb je verloopstekker nodig?
 

Spierings

Forumguru
Of je een verloopstekker nodig hebt hangt af van het type doos wat je onder de auto hebt.

Tegenwoordig wordt meestal een Jaeger gemonteerd, deze heeft 13 kleine pinnetjes en hierbij moet een verloop gebruikt worden..

Daarnaast heb je een multicom West, deze is hetzelfde als een 7 polige alleen daarom heen 6 kleine pinnetjes. Hierbij heb je geen verloop nodig..
 
Bovenaan Onderaan