Variabele Koffervloer inbouwen

Ik vroeg me af of de variabele koffervloer nadien nog kan ingebouwd worden in mijn combi. Deze optie bestond nog niet toen ik hem bestelde.
Heeft iemand dat al gedaan?

Renkie

Forumguru
Ik heb er naar gekeken bij aanschaf van een gebruikte.
Kost iets van 400-500 aan losse onderdelen (nieuw) en je moet redelijk wat aanpassen schijnt. Niet echt plug&play

Het leek mij toen handig om los spul op te bergen. Ivm de kosten eerst zo gelaten, mis het (nog) niet. De vakjes links en rechts in de kofferbak zijn erg ruim om spul op te bergen.

Ik had de variabele vloer oorspronkelijk besteld, maar kreeg enkele weken later bericht dat dit niet zou kunnen i.c.m. reserve wiel. Moet zeggen dat ik het nu geenzins mis, vakken aan de zijkant zijn inderdaad mooi ruim, en de hoogte tussen verhoogde vloer en bagageafdekrol lijkt me ook niet al te groot te zijn geweest. Kortom, denk dat variabele vloer niet echt voordelen biedt.

gdisselkoen

Forumguru
Ik heb getwijfeld of ik hem wel of niet zou nemen. Heeft in mijn ogen alleen voordeel bij een neergeklapte achterbank. Dan heb je een mooie vlakke laadvloer.

Maar dat is niet waar de topic starter om vraagt, hij wil weten of het kan en of iemand het al gedaan heeft. :jaja:

Bovenaan Onderaan