Vandalisme

Bij mij in de straat zijn vannacht 6 auto's bekrast. Waaronder die van mij.
De kras loopt van het rechtervoorportier tot bij de tankdop.

De buurman woont er nu 13 jaar, en hij zei dat het hier nog nooit gebeurd was.
Ik heb mijn auto 3 weken, en ja hoor... GRRRR :mad:

Foto's volgen

EdK

Forumguru
Da's beroerd.... en de dader ligt op het kerkhof waarschijnlijk!

Dat hopen 6 autoeigenaren in die straat denk ik nu wel ja !

Wel hoop dat je all risk verzekerd bent met je wagen, dan valt het leed gelukkig nog mee !
Succes met de afhandeling ervan !
PS: Jullie hebben toch wel met zijn allen aangifte gedaan bij de blauwe petten firma ?

Hetzer

Forumguru
Daar heb ik altijd zo de XXXX aan, lui die ander mans eigendommen vernielen,
@BlauweFabia, is de kras erg diep???

EdK

Forumguru
:ot:Die XXXX staan normaal voor kusjes, Hetzer maar heb de indruk dat het bij jou een andere bedoeling heeft !!?? :ot:

Hier de foto's:
000_0005.JPG

000_0003.JPG

000_0004.JPG

En we hebben inderdaad aangifte gedaan, waar dus helemaal niets aan gedaan wordt.

Maar het blijft heel erg balen..

wimv

Actief lid
Ja, daar wordt je dus niet vrolijk van. Randdebielen. Schade ? Reken gemiddeld maar op zo'n 400 euro per eenheid.

Skoder

Lid
@Blauwe Fabia:
Aangifte heeft wel zeker nut, misschien dekt je verzekering vandalisme. Keerzijde is dat je premie omhoog zal gaan als je terugvalt in tredes.

Ik heb pas ook een vandalisme zaak "achter de rug" daar waren getuigen bij, dader opgepakt en die heeft ook bekend. Als je dat allemaal niet hebt, dan kan de politie ook vrij weinig doen met jouw aangifte.

Mogelijk dat je met de buren een rondje langs duren kunt doen, wellicht dat de malloot (of malloten ? ) in meerdere straten hebben toegeslagen, dan valt er misschien een patroon op te merken.

Gieliovd

Forumguru
Knuppel mee en 's nachts patrouilleren met z'n 2 in donkere jassen.

Knietjes tikken! Klootzakken :mad:

Hier lag van de week ook een spiegel van een auto af aan de gracht... zal je gebeuren.

@Skoder: ik snap wel dat er niets aan gedaan wordt, ze hebben ook geen enkele aanwijzing. Maar het blijft frustrerend dat iemand het leuk vindt om andermans eigendom te beschadigen.

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Topic is verplaatst naar Mijn Auto. Reden is dat het onderwerp meer hier thuis hoort.[/MODERATORBREAK]

Skoder

Lid
@Blauwe Fabia: Je moet maar denken dat deze personen een verstandelijke beperking hebben. In mijn geval uit het verleden was dat ook zo.

Constant

Erelid
Zo te zien aan de foto ook nog eens een akelig diepe kras. Ik word er niet goed van dat er dit soort vandalen op straat lopen.

higgy

Forumguru
Slightly off-topic:
F*ck, heeft vannacht bij m'n vriendin voor de deur iemand m'n Peusj linksachter in elkaar* gereden. En de dader ligt uiteraard daar waar ik hem wens, op 't kerkhof.
Enfin, via internet aangifte gedaan maar dat wordt niks. Misschien via Waarborgfonds.

* bumper en flank

Ben dus helaas niet verzekerd voor vandalisme.. :(

Om de beschadigde delen te spuiten moet ik flink in de buidel tasten: €800,-
Iemand nog ideeën hoe ik dit op een andere manier kan wegwerken?

Bovenaan Onderaan