Vandaag nieuwe O2 gekocht

Na precies 1 jaar gereden te hebben met de Fab2 combi GL (28.000 km) de FAB ingeruild voor een O2 Ambition Arctic 1.4 TSI. De auto wordt geleverd midden maart, als hij er is zal ik wat foto's maken. De FAB heeft het naar alle tevredenheid gedaan maar wilde toch wat ruimer en meer gerelaxt zitten daar we velen malen per jaar naar Tsjechië rijden.

Ik weet de prijzen van de O3 niet, maar de laatste O2 rusten ze uit met vele opties voor een scherpe prijs.

Sk_Hans

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop! Je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb een week of twee geleden mijn nieuwe Octavia 1.4tsi Arctic opgehaald (De auto die ik inruilde was een Fabia Combi 2.0 Elegance). De Octavia bevalt mij uitstekend. Geweldig fijne auto.

Ik heb met een O2 1.2 tsi proefgereden en die vond ik al heel fijn rijden dus ik verwacht hier nog meer van.

Luke

Forumguru
Well done! Veel plezier ermee. En als ik even vragen mag; hoe verhoudt de arctic zich tot de uitrustingsniveaus in België? Wij hebben Active, Ambition en Elegance. De greenline uit 2010 die ik heb werd toen enkel in Ambition aangeboden, nu kunnen de greenlines in elk uitrustingsniveau worden besteld.

Gefeliciteerd met de aankoop ! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je de juiste keuze gemaakt hebt, want dan heb ik dat ook gedaan :yeah:
Ook de mijne is beloofd half maart, dan wel de 1.6 TDI DSG7, maar met de 1.2TSI heb ik ook gereden, verbazend veel vermogen uit zo'n kleine motor, zal met de 1.4TSI dus zeker dik OK zijn :xyxthumbs:

Ruffnecks

Nieuw lid
Heb ook nieuwe Octavia combi 2 gekocht, wordt normaal gezien dit weekend of volgend weekend geleverd, 1.6 crdti greentec ambition uitvoering, elegance top is niet meer beschikbaar in belgie, maar op de ambition uitvoering krijg je momenteel veel optie's cado en ook de prijs is zeer aangenaam,

Zoals ik van de meeste hoor zijn ze wel tevreden over deze wagen, hoe is de knie ruimte eigenlijk van de achterbank?

groetjes erik-jan

Ruffnecks, als ik de bestuurdersstoel heb ingesteld kan ik net achter de bestuurdersstoel zitten m'n knieën komen dan tegen de rugleuning. Ik ben een vrij groot persoon 1.93 m.

Iniedergeval uitgerust met:

• Audio/ Telefoon/ Navigatie
    • 4 extra luidsprekers achter
    • Audio pack II (Radio Swing, cd-speler, mp3-functionaliteit)
    • Bluetooth handsfree carkit met microfoon
    • Externe audio-aansluiting
    • MDI, aansluiting voor externe media-opslag
    • Navigatiesysteem Amundsen inclusief data West-Europa
  • Exterieur
    • Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
    • Buitenspiegels en deurgrepen in carosseriekleur meegespoten
    • Buitenspiegels met geïntegreerde knipperlichten
    • Bumpers en stootlijsten in carosseriekleur meegespoten
    • Dakrailing zwart
    • Mistlampen vóór
    • Ruitenwisser achter
    • Ruitenwisser met regelbare interval
    • Sunset, extra donker getinte ramen achter
  • Functioneel
    • Achterbank deelbaar 60:40
    • Afstandsbediening voor centrale vergrendeling
    • Airconditioning
    • Bagagenet in kofferbak
    • Centrale vergrendeling
    • Climatronic, elektronische airconditioning met 2 klimaatzones
    • Cruise control
    • Elektrische raambediening vóór
    • In hoogte en diepte verstelbaar stuurwiel
    • In hoogte verstelbare voorstoelen met lendesteun
    • Instrumentenpaneel met MaxiDot-display
    • Middenarmsteun met opbergvak en skiluik achter
    • Middenarmsteun vóór met koelbare opbergruimte
    • Multifunctioneel stuurwiel voor radio en telefoon
    • Opbergvak onder de passagiersstoel
    • Paraplubak in afdekhoes kofferbak
    • Parking Distance Control achter
    • Stoelverwarming op voorstoelen
    • Stuurbekrachtiging
    • Warmtewerende voor- en zijruiten

• Interieur
    • Drie hoofdsteunen achter
    • Sportpakket Dynamic
  • Onderstel / Velgen
    • Lichtmetalen velgen 16" Proxima
  • Veiligheid
    • ABS inclusief noodremassistent en anti-slip regeling
    • Airbags vóór (uitschakelbaar voor passagiersstoel)
    • Bandenspanningscontrolesysteem
    • Gordijnairbags
    • Hoofdsteunen vóór met WOKS-systeem (anti-whiplash)
    • Zijairbags vóór

Well done! Veel plezier ermee. En als ik even vragen mag; hoe verhoudt de arctic zich tot de uitrustingsniveaus in België? Wij hebben Active, Ambition en Elegance. De greenline uit 2010 die ik heb werd toen enkel in Ambition aangeboden, nu kunnen de greenlines in elk uitrustingsniveau worden besteld.

Sk_Hans

Forumguru
De 1.4TSI en 1.6TDI Arctic modellen hebben ook nog ESC/ESP gratis. Dat is alleen bij een Greentech model gratis, bij de andere modellen (1.2TSI) kosten het volgens mij 490 euro extra.

Bovenaan Onderaan