Vandaag besteld een Superb comfort businessline

Eindelijk vandaag de knoop doorgehakt en besloten om een superb comfort businessline te gaan leasen in de kleur mocca brown. Ik kon niet kiezen uit aqua blue en mocca brown, echter na een telefoontje van de dealer dat agua blue niet meer te bestellen is vanaf 8 april was mijn keuze qua kleur gemakkelijk.
De productie week is week 23, gezien de prijs vanaf week 22 stijgt met €200- denk ik dat het modeljaar 2012 betreft. De dealer deelde mij mee dat er geen wijzigingen zijn qua opties, dus hopen dat ik de auto krijg zoals in de brochure.
O Ja ook heb ik de optie sunset, chroomstrip achterklep en alarm erbij genomen, alarm was verplicht vanuit mijn werkgever. Misschien besluit ik bij afhalen van de auto om zelf de chromen stootstrips te plaatsen maar dat zien we dan wel weer, nu lang wachten.

Gisteren de dealer gesproken, de verwachte productie is week 23 of 24, en krijg dus de gekozen kleur mocca brown (deze gaat week 34 uit productie). Voor de rest zijn er geen wijzigingen qua modeljaar, wel word het navigatiesysyteem amundsen standaar af fabriek voorzien van de map europa. Vraagje is dit dan de nieuwe amundsen (rns315). Volgens een duits forum kun je modeljaar 2012 ook hoofdsteunen met een scherm bestellen, helaas in NL niet.

Ericw

Forumguru
Interessant dat jij week 23/24 door hebt gekregen terwijl dat bij mij week 31 is.............
Wat ik begrepen heb is het de RNS315 geworden vanaf model 2011, dat van de kaart van heel europa had ik nog niet meegekregen, maar zou mooi zijn :)
Weet je dat m.b.t. de map van europa zeker?

jalex_h

Forumguru
Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Wachten lijkt vervelend, maar hoort bij de voorpret :laugh:

overigens, modeljaar 2011 heeft geen RNS 315, maar nog steeds een (weeliswaar van nieuwe software voorziene) RNS 310.
Belangrijkste (functionele) verschil van de RSN 315 tov de RNS 310 is dat eerstgenoemde een intern opslaggeheugen gekregen heeft.
Verder komen ze uit verschillende fabrieken.

Dealer deelde mij gisteren dat het waarschijnlijk week 23 of 24 wordt, ik hoop dat dit zo is. De kaart van europa is zeker, want gisteren was de rayon manager geweest bij dealer nieuwkoop en heeft daar de verschillen van modeljaar 2012 besproken.

Nog 1 nachtje slapen en dan kan ik morgen om 13:00 mijn nieuwe auto halen. Mijn zoontje kan niet wachten (en ik ook niet).

Bovenaan Onderaan