robbie_h
Nieuw lid
Beste forumleden,
Graag even voorstellen , mijn naam is Robbie , 42 jaar oud en kom uit de buurt van Zaltbommel.
Ik rij al jaren lang voor mijn werk met een Skoda Octavia en bezit nu nog een O2 Combi Greenline 1.6 tdi Elegance Businessline. Deze zal in november worden vervangen door een nieuwe O3 zoals aangegeven in de titel.
Omdat het leasebedrag aantrekkelijk is van de nieuwe O3 bij Skodaleasing heb ik een uitvoering kunnen bestellen met de volgende opties
Model en uitvoering:
ŠKODA Octavia Combi 1.6 tdi Elegance Businessline DSG
Kleurstelling:
Kleur exterieur: Black Magic Mica
Kleur interieur: Leder zwart met lichtgrijs stiksel
Meeropties:
Metallic lak
Elektrische achterklep
DAB
Sunset
Panoramisch dak
Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris
Reservewiel
Accessoires:
Lederen interieur
De verwachte productie van uw nieuwe ŠKODA zal ongeveer plaats vinden in week 42
Naar verwachting is dan de aflevering in week 46
Het gaat dus nog wel even duren .... maar heb gelukkig nog een fijn rijdende O2 waar helemaal niets mis mee is !
Graag even voorstellen , mijn naam is Robbie , 42 jaar oud en kom uit de buurt van Zaltbommel.
Ik rij al jaren lang voor mijn werk met een Skoda Octavia en bezit nu nog een O2 Combi Greenline 1.6 tdi Elegance Businessline. Deze zal in november worden vervangen door een nieuwe O3 zoals aangegeven in de titel.
Omdat het leasebedrag aantrekkelijk is van de nieuwe O3 bij Skodaleasing heb ik een uitvoering kunnen bestellen met de volgende opties
Model en uitvoering:
ŠKODA Octavia Combi 1.6 tdi Elegance Businessline DSG
Kleurstelling:
Kleur exterieur: Black Magic Mica
Kleur interieur: Leder zwart met lichtgrijs stiksel
Meeropties:
Metallic lak
Elektrische achterklep
DAB
Sunset
Panoramisch dak
Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris
Reservewiel
Accessoires:
Lederen interieur
De verwachte productie van uw nieuwe ŠKODA zal ongeveer plaats vinden in week 42
Naar verwachting is dan de aflevering in week 46
Het gaat dus nog wel even duren .... maar heb gelukkig nog een fijn rijdende O2 waar helemaal niets mis mee is !