Van Tucson naar Superb II

Meppelmug

Nieuw lid
Hoi,

Vandaag hebben wij onze trouwe Hyundai Tucson uit 2007 ingeruild op een Skoda Superb uit 2012.
Na 4,5 jaar sturen in de Tucson liepen wij er steeds vaker tegenaan dat de auto te klein werd.
Met mijn lengte (2 mt+) een lange zoon en ook een langer dan gemiddeld vrouw en dochter gingen we zoeken naar een passend alternatief.

Uit diverse bronnen kwam steeds de Superb als een van de beste alternatieven uit de bus.
Daarop begaven we ons naar de dichtstbijzijnde Skoda dealer (Korterink in Rouveen) alwaar een Superb werd “gepast”.
Wat een genot, en wat een ruimte!

Nu na ruim een jaar kregen we een melding via een bekende autosite dat er een geschikte auto was gevonden.
Een afspraak snel gemaakt, de andere dag een proefrit en ook de aankoop.

Nu staat de Superb heerlijk te blinken voor ons huis te wachten op de hopelijk vele veilige kilometers!
55065ACE-2169-4712-B270-422015699353.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Mooie auto, heb ook zo'n Superb gehad ( mk2 facelift ) en dat was echt één van de beste auto's die ik ooit gehad heb. Veel plezier ermee!
 

gehaktbal

Forumguru
Mooie wagen!
Zie dat je schokdemper achter een defect stofkapje heeft, ik zie de schokdemper cilinder blinken in je wielkast. Misschien kan de garage dat even herstellen voor het behoud van je demper.
 
Bovenaan Onderaan