Van Iersel - Venlo

Peter79

Actief lid
Als ik even zo kijk, is Van Iersel nog niet echt voorgekomen in dit lijstje... Vreemd, wat is het een hele prettige dealer met een goede service. Meerdere voorbeelden heb ik reeds en ze stellen je elke keer weer niet teleur met hun goede service. Als zelfs een verkoper aanbied om op zaterdagmiddag je band te repareren omdat de monteur nog wat anders te doen heeft dan vind ik dat wel erg positief. Meerdere mensen dit dezelfde positieve (of negatieve) gevoel?

Is inderdaad wel een goeie dealer. Ik wordt er met de (Lease) O2 ook altijd netjes geholpen.

Groet WS.

renYek

Lid
Ik ben er 2x geweest. 1 x om olie bij te laten vullen (ik kreeg meteen een reservekannetje mee met lekbestandige hoes die ik aan de binnenkant kofferbak kan vast-klitten-banden) en 1x voor de 30K beurt 3 weken geleden.

Fijne goede service en ook toen ik nog in de lease-bak-uitzoekfase was ben ik daar prima geholpen terwijl ze wisten dat ik aan centrale inkoop gebonden was!

En ik kom er dagelijks langs onderweg naar werk, dus bij vervangend vervoer etc. is dat wel erg prettig
smile.gif

Peter79

Actief lid
He Keyner, waarom rij jij ook alweer benzine als je binnen 6 maanden al 300000 km heb gereden?? Waarom geen diesel?

Peter

Peter79

Actief lid
ah! we hebben een oplettende lezer!! Bij 1670 km per dag zou ik echt wel gaan denken aan een diesel....

ik heb mijn auto er ook in onderhoud. (Komt via lease van S-Point - Amsterdam, centrale inkoop Athlon, van Iersel mocht niet leveren)

Super service daar. Speciale complimenten aan Frank. Die weet hoe die met klanten moeten omgaan! Regelt echt alles wat nodig is om het Skoda rijden nog aangenamer te maken. Thanks Frank, de houder is perfect ;)

Heel tevreden over tot nu toe.

dat is zeker lang...

bel Frank even en vraag waarom het zo lang duurt en of het niet eerder kan. Ik weet zeker dat indien mogelijk dat goed komt. Is de wagen er wel (zeker) al?

Bovenaan Onderaan