Van a4 naar superb; overtuigd

tomdx

Nieuw lid
Na 4 jaar a4 sedan (1.8 tfsi 120pk), overgestapt op superb combi 1.6tdi met rs6 velgen (tja, toch een beetje audi meegenomen), en leer en nog wat ongein. Geen trappelende kindervoetjes meer in de rug, vrij spel bij ikea, herkenbare vag techniek en - bediening, alles erop en eraan, vergelijkbare kwaliteitsbeleving, kunt er een caravan achter hangen, en toch wel fijn dat je iedere maand geld overhoud om vrouwlief op een etentje te trakteren... Geen probleem met dat bescheidenere logo. Ik zal met plezier meelezen met het forum. WP_20140808_015-4.jpg

Cordoba

Forumguru
Welkom Tom:bloemen:Voorlopig is er genoeg te lezen (het forum is al aardig gevuld), en als je het lezen zat bent, kun je altijd nog naar een meeting komen, zoals we vandaag gehad hebben bij Vagtechniek.

lugolux78

Donateur
Ah dat schept een band. Ben half jaar geleden overgestapt van A4 naar Octavia. Idd geen probleem met overgang naar wat mensen vaak als B merk bestempelen. Dat is het namelijk ABSOLUUT niet. Sterker nog kwaliteitsbelevenis is bij de Skoda erg goed.

Veel rijplezier!

CDK

Forumguru
Van harte welkom @tomdx, gefeliciteerd met de aanschaf van je mooie Superb, die wielen staan hem prima overigens!

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Tom :thumbsup:

knappe Superb maar ik vind persoonlijk de RS wielen er niet mooi onder staan.. maar dat is uiteraard smaak en daar twisten we niet over :D

veel leesplezier hier!

tomdx

Nieuw lid
20140908_192754.jpg

Hallo allen. Jammer van gemiste meeting in nuenen, is om de hoek. Maar verbouwen heeft prio.. Mogelijk dat ik ivm zware caravan ooit box-tuning heroverweeg (ja lease..). Maar voor nu vlot zat. Dank voor reacties. Voor volledigheid achterzijde met leuke pijpjes, en leer interieur toegevoegd. Beetje gewaagd, maar voor ons zeer geslaagd.

Bijlagen

• 20140908_192731.jpg
    20140908_192731.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 36

CharlesTucker

Forumguru
Welkom op het forum en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Wat Audi betreft, als je goed zoekt in je auto kom je misschien vast nog wel meer Audi tegen dan alleen de wielen. Zelf gisteren eens wat dimlichten vervangen bij de O2, en toen viel me op dat er Audi logo's op de stekkerverbindingen stonden. Ook VW logo's kom je wel tegen onder de motorkap denk ik :)

Bovenaan Onderaan