Hoi allemaal,
helemaal nieuw hier, maar wel apetrots op mijn nieuwe Octavia 1.6 TDi.
Vandaag is de wagen aangekomen bij de dealer, nummerplaten zijn aangevraagd, vrijdag pik ik de wagen op en ruil ik de huidige Touran in.
Overigens mijn 2e Octavia : voor mijn Touran had ik reeds een Octavia (2008) 1.9 TDI, was er UITERST tevreden van
!
Daarom nu dus weer een Octavia
Soit, wat ik eigenlijk wou vragen :
Wat is er allemaal mogelijk op mijn Octavia dmv VAGCOM ?
Heb tientallen topics doorgenomen maar ben een beetje in de war door allerhande type-aanduidingen, afkortingen etc ...
Wat ik me afvroeg : kunnen volgende aanpassingen dmv VAGCOM :
- staging (needle sweep) ?
- bochtenverlichting aanzetten ?
- iets extra in het matrix display ?
- kan iets extra met de lichten of zo ? (heb coming home functie als optie)
- heb inklapbare spiegels (met verlichting) : kan ik daar iets leuks extras mee doen ?
- kan ik de spiegels laten verwarmen wanneer ik de achterruitverwarmning aanschakel (vb 10 min) ?
- kan iets extra met het multifunctioneel stuur/MDI etc ?
- kan iets extra met vb Bluetooth in combinatie met iPhone 4 ?
En niet onbelangrijk : WIE kan dit doen ? Ik neem aan dat mijn dealer er niet staat voor te springen.
Ik woon in Baal (dorp van toekomstig wereldkampioen veldrijden Sven Nys
), maar kan natuurlijk altijd een tripje doen richting NL, mijn kids wonen nl vlakbij de NL grens (dichtbij Weert/Budel/Valkenswaard).
Alvast bedankt voor de info !
Vandaag stond mijn Octavia er zo bij :
helemaal nieuw hier, maar wel apetrots op mijn nieuwe Octavia 1.6 TDi.
Vandaag is de wagen aangekomen bij de dealer, nummerplaten zijn aangevraagd, vrijdag pik ik de wagen op en ruil ik de huidige Touran in.
Overigens mijn 2e Octavia : voor mijn Touran had ik reeds een Octavia (2008) 1.9 TDI, was er UITERST tevreden van

Daarom nu dus weer een Octavia

Soit, wat ik eigenlijk wou vragen :
Wat is er allemaal mogelijk op mijn Octavia dmv VAGCOM ?
Heb tientallen topics doorgenomen maar ben een beetje in de war door allerhande type-aanduidingen, afkortingen etc ...
Wat ik me afvroeg : kunnen volgende aanpassingen dmv VAGCOM :
- staging (needle sweep) ?
- bochtenverlichting aanzetten ?
- iets extra in het matrix display ?
- kan iets extra met de lichten of zo ? (heb coming home functie als optie)
- heb inklapbare spiegels (met verlichting) : kan ik daar iets leuks extras mee doen ?
- kan ik de spiegels laten verwarmen wanneer ik de achterruitverwarmning aanschakel (vb 10 min) ?
- kan iets extra met het multifunctioneel stuur/MDI etc ?
- kan iets extra met vb Bluetooth in combinatie met iPhone 4 ?
En niet onbelangrijk : WIE kan dit doen ? Ik neem aan dat mijn dealer er niet staat voor te springen.
Ik woon in Baal (dorp van toekomstig wereldkampioen veldrijden Sven Nys

Alvast bedankt voor de info !
Vandaag stond mijn Octavia er zo bij :