Vagcom Kodiaq

Frenk21

Forumguru
is er al bekend wat er bij de Kodiaq allemaal aan of uit te zetten is?
Ik krijg hem binnekort geleverd:D
 

EdK

Forumguru
Volgens mij alleen de lampen.....
Zo en zo handmatig en als je de duurdere uitvoering neemt dan automatisch....:jaja::jaja::pardon:
 

royjn

Nieuw lid
@Frenk21 kun je deze lijst delen. Ik rijd vanaf donderdag in de beer en bem benieuwd naar de mogelijkheden rondom lane assist achteraf.

Ik ben ook benieuwd, ik ben bezig geweest met het activeren maar nog niet gelukt. Ik heb de menu item maar zodra ik hem wel activeren krijg ik een foutmelding dat het systeem momenteel niet beschikbaar is.
 

Antera

Donateur
Ik ben er nog mee bezig gisteren weer bij de dealer geweest en de auto's bekeken enz. Van de week probeer ik weer even of het gene wat ik gevonden heb werkt. Helaas is dit wegens omstandigheden vandaag niet gelukt. Mits de beide kodiaqs er dan nog staan. Zo niet zal ik een andere moten gaan zoeken zonder lane assist om het daarop te testen. ze liggen helaas niet voor het oprapen
 

royjn

Nieuw lid
Ik ben er nog mee bezig gisteren weer bij de dealer geweest en de auto's bekeken enz. Van de week probeer ik weer even of het gene wat ik gevonden heb werkt. Helaas is dit wegens omstandigheden vandaag niet gelukt. Mits de beide kodiaqs er dan nog staan. Zo niet zal ik een andere moten gaan zoeken zonder lane assist om het daarop te testen. ze liggen helaas niet voor het oprapen


Heb je een uitdraai van modellen met lane assist? Dan kan ik deze eens naast die van mij leggen.
 

Antera

Donateur
Binnenkort komen de 2 kodiaqs zonder lane assist alsnog langs voor diverse aanpassingen heb ik van de dealer begrepen dus als die geweest zijn of een andere aardige Kodiaq rijder die langs wilt komen zonder Lane assist maar wel met verkeersbordherkenning zal ik het even verder bekijken. De dealer heeft helaas ze niet op een rij staan zodat ik ze kan uitzoeken en in de showroom alleen de luxe versies :-)

@royjn ik heb zelf uitdaaien van diverse modellen met en zonder lane assist dus ik heb niet meer info nodig omtrent dit. En niet voor het een of het ander. Je komt net op het forum binnen vallen en vraagt al info????
 

royjn

Nieuw lid
Ik lurk al een tijdje rond op dit forum alleen nu een account aangemaakt ;). Niets mis met info vragen toch?

Mijn bericht is kort door de bocht mijn excuses daarvoor, dat krijg je met een techneut straight to the point.
Ik werk momenteel voor een klus in Tilburg, dus als je die van mij ook nog wil uitlezen oid voor extra laat het maar weten.

Wel verkeersborden herkenning maar geen lane assist.
 

VanBokhoven

Senior Member
Binnenkort komen de 2 kodiaqs zonder lane assist alsnog langs voor diverse aanpassingen heb ik van de dealer begrepen dus als die geweest zijn of een andere aardige Kodiaq rijder die langs wilt komen zonder Lane assist maar wel met verkeersbordherkenning zal ik het even verder bekijken. De dealer heeft helaas ze niet op een rij staan zodat ik ze kan uitzoeken en in de showroom alleen de luxe versies :-)

@royjn ik heb zelf uitdaaien van diverse modellen met en zonder lane assist dus ik heb niet meer info nodig omtrent dit. En niet voor het een of het ander. Je komt net op het forum binnen vallen en vraagt al info????

Welke regio zit je Antera?
 

EdK

Forumguru
Ach joh het is een mooi ritje, en als je der een dagje uit van maakt dan lijkt het nog dichter bij...
 

JOT

Actief lid
Is er al een lijstje van de mogelijkheden? Of kijk ik er op het forum over ?
 

Cordoba

Forumguru
is er al bekend wat er bij de Kodiaq allemaal aan of uit te zetten is?
Ik krijg hem binnekort geleverd:D

RTFM, dan zul je lezen dat je de verlichting aan en uit kan zetten, de kachel, enz. enz. :laugh:
Ik gok dat dit zomaar niet het antwoord is, wat je wil hebben, maar wel het antwoord op je vraag.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan