Vagcar service

Cordoba

Forumguru
Vraagje: kent iemand Vagcar service in Bergschenhoek, en heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?

Ik kwam dit bedrijf onlangs bij toeval tegen en op het eerste gezicht lijkt het een interessant bedrijf voor eigenaren van een Vag-auto met wat ervaring.
 

EdK

Forumguru
Wat zegt google als je op die toko zoekt ?
Enne je blijft maar netjes bij VAG Techniek hoor....
Gras is ergens anders echt niet groener....:D
 

Cordoba

Forumguru
@EdK Recensies heb ik ook gelezen, maar die zijn allemaal van het laatste jaar en wel erg positief, en geen negatief geluid te zien. Alleen maximale scores is ook vaak een teken van fake reviews, vandaar mijn vraag. Daarom ben ik ook blij met de reactie van @jacc01972 ook al is zijn ervaring met dit bedrijf beperkt.
 

Cordoba

Forumguru
Afstand is wel stukken kleiner, en Vagtechniek richt zich steeds meer op modificaties en tunen, onderhoud wordt daar meer 'een verplicht nummer'.
 
@Cordoba : Ondertussen een jaar later, ben je nog langs geweest voor onderhoud en hoe is het bevallen? Bedrijf zit voor mij namelijk wel heel erg om de hoek en kan tussen een beurt door naar huis lopen.
 

Cordoba

Forumguru
@YetiBart Ik heb er destijds voor gekozen om het onderhoud zelf te doen in een DHZ-garage, en daar direct de APK aan gekoppeld. Ik heb de auto ondertussen al bijna een jaar terug ingeruild, en ik zie dat ie ondertussen al weer een APK tot begin volgend jaar heeft. Mijn huidige auto heb ik voor aflevering bij de dealer de beurt laten doen, en doordat ie op variabel interval staat, mag ie nog even voor zijn volgende beurt.
 
Bovenaan Onderaan