VAG-com versie 409-1 icm Windows 7?

Hey

ik ben met opruimen mijn vag-com scan stekker tegen gekomen van toen nog me fabia had.
Is vag-com versie 409-1
Maar nu mijn probleem hij werkt niet op mijn laptop met windows 7.(64bit)
weet iemand of en hoe ik dat aan de praat krijg.

En of hier al software update's van zijn.

alvast bedankt

Zwapp

Forumguru
Bij mijn vorige auto heb ik veel dingen geprobeerd om het aan de praat te krijgen, zo ook deze methode, het resultaat was dat ik lang niet alles uitgelezen kreeg of dat VagCom vastliep, ik zou zeggen probeer het eens :koffie:

Probeer eens met vmware player (gratis) een windows xp virtuele machine te installeren, zou perfect moeten werken. Je hebt uiteraard wel een Windows xp cd/licentie nodig.

Bakkertje

Forumguru
@zwap, dat je bepaalde modules niet kunt vinden heeft waarschijnlijk te maken met de gebruikte kabel. Ik heb zelf een niet originele kabel die tot versie 409.1 werkt en daarmee kan ik lang niet alles. Maar goed, dat wist ik toen ik de kabel kocht voor weinig..

MacManiac78

Forumguru
Ross-Tech heeft een leuke omwissel actie voor oude naar nieuwe kabels. Als het achteraf om een imitatiekabel gaat krijg je niets en gaat de kabel in de prullenbak. Als het een originele kabel betreft kan je tegen bijbetalen een nieuwe 'krijgen'.

ja de kabel die ik heb komt ook bij ross tech vandaan.
EN met een virtiueel xp op windows 7 krijg ik ook niet aan de praat laptop flipt dan beetje.

Denk toch maar nieuwe aanschaffen dan

iemand suggesties

Bovenaan Onderaan