Vacature: PHP / MySql / UBBThreads expert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Skodaforum.nl is op zoek een gemotiveerde kracht, wie veel verstand heeft van PHP, MySql, en het liefst ook het pakket, dat wij hier gebruiken.
Omdat Pasqual en ik niet altijd even zoveel tijd hebben en beiden ook geen experts zijn, wel amateurs, die alles zelf hebben uitgedokterd, zijn wij op zoek naar deze jongen/meisje.

Doel van de missie:
Help bij ontwikkeling van dit forum. In overleg met het adminteam software foutjes wegwerken, nieuwe functies toevoegen (denk aan bvb. een kaart van Nederland met daarin verwerkt de woonplaatsen van de leden, een eigen carbase enz.), het design van het forum verbeteren en zo van alles, wat op ons pad komt.

Wij bieden:
Een spannende, uitdagende bijbaantje, waar je ideen gewardeerd worden (als deze ergens op slaan), waar je een mooie kans krijgt om te laten zien, wat je kan.
Wat de vergoeding betreft, je treed in de zelfde loongroep, als de Admins: je salaris bestaat uit tevredenheid en dankbaarheid van de leden. Een gratis biertje tijdens huisbezoeken bij de admins valt onder de secondaire voorwaarden.

Geinteresserd?
Zet even in een mailtje, wat jou motivatie is om dit te willen doen en in het kort, wat jouw ervaring in deze materie is, en stuur dit door naar: admin@skodaforum.nl

Bij meerdere aanmeldingen bestaat de kans, dat hier een goed team wordt gecreerd...
Nou, ik hoor het wel,

Exciter
 

Exciter

Administrator
Up.

Tussen bijna 500 leden geen websites freak? En het stikt hier ja van die IT'ers...

/forum/images/graemlins/ahum.gif /forum/images/graemlins/ahum.gif /forum/images/graemlins/ahum.gif
 

Argus

Nieuw lid
IT'ers zijn niet bij voorbaat 'Freaks' /forum/images/graemlins/winkie.gif

Maar misschien moet je phpbb eens proberen, gratis met een hele grote groep 'freaks', wordt ongeloofelijk veel aan gesleuteld en de modificaties zijn over het algemeen allemaal te downloaden met een omschrijving hoe te gebruiken.
 

Exciter

Administrator
Mij andere website is in phpBB, maar ik lig nog steeds niet wakker van de administrators mogelijkheden daar. Dat is bij dit software toch velemalen uitgebreder.
En UBBthreads werkt nog steeds ontzettend snel ook al is de database erg groot (zie bijvoorbeel sat4all.com - 25.000 leden en 1.000.000 berichten, en het draait als een Skoda.)

Het liefst ga ik verder met dit pakketje, en dat dan in een mooi jasje aankleden...

Nou, ja ik hoor het wel, er is vast wel iemand daar buiten, wie mij wil helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan