V6.1 inclusief flitslocaties + extra poi's

nomad

Senior Member
Is inderdaad een dubbele deal.
Eerst verdienen ze 30 euro aan illegale software, want ik denk niet dat VW het ermee eens is dat dit voor 30 euro verkocht wordt.
Dan komen ze twee weken later even 's nachts langs om je RNS510/Columbus op te halen, want ze weten precies waar ie staat als je het op laat sturen.

We horen het resultaat nog wel ? :grin:
 

Ralph

Lid
Is gewoon op te halen in R'dam! Geen adres te traceren dus!
En als VAG die cd zo absurt duur maakt dan is het een kwestie van tijd dat iemand anders ermee aan de haal gaat. Ik wist niet dat er zoveel moraalridders waren hier op het forum ;)

Dus jullie hebben nog nooit "gratis" een mp3'tje gedownload??! ;)
 

LenK

Forumguru
Gratis krijgen en gratis geven is iets anders dan er een handeltje van maken. Al is het maar € 30 per keer.
En je mag ook rekening houden met de eventuele gevolgen voor het forum.
 

EdK

Forumguru
Gaat niet om het feit van moraalridders maar simpelweg om het feit dat we hier forumregels hebben
En laten we met zijn allen ons daar redelijk goed aan houden !

Je hoeft mij ook niet te vertellen waar de mosterd wordt gehaald !
En het grootste gros van de leden weet dat !

Kort samengevat gaat het er niet om of we wel of niet wel eens een MP3 hebben geleech , maar simpelweg om de forumregels !
 

Zwolly

Actief lid
tis puur om het forum niet in gevaar te brengen...

maar uiteraard ben ik niet roomser dan de paus:tongue:

@Ralph: je hebt pm
 

Ralph

Lid
Het was niet mijn bedoeling om het forum in gevaar te brengen. Ik begrijp dan ook jullie reacties!
 

Lordje

Actief lid
6.1 is hopeloos verouderd vraag me af wanneer er een echte up-to-date versie beschikbaar zal zijn.
 
Ik krijg v6.1 niet op mijn systeem :(
Heb nu al 3 uur in mijn auto gehangen en het wil niet lukken.
Columbus zegt dat ie em heeft geinstalleerd, echter als ik hem dan opstart....niets aangepast. Heeft iemand misschien een paar verhelderende ideen?
Alvast bedankt!!!
 

Ralph

Lid
Waarschijnlijk staat hij er dan toch gewoon op! Je kan via de verborgen setup kijken welke versie geïnstalleerd is!

Of heb je een aangepaste V6.1 met flitslocaties e.d.? Als je namelijk versie 6.1 erop hebt staan en je gaat V6.1 met flitslocaties installeren dan ziet hij hem niet als een nieuwe kaart. Je zou dan het versienummer moet aanpassen en opnieuw branden.
 
Pfff denk dat het me eindelijk is gelukt om 6.1 erop te krijgen.
Echter zouden er ook flistpalen e.d. op moeten staan. Als ik de dvd in mijn computer stop staan ze er wel op als extra POI. Ik denk dat hij dat deeltje niet op mijn HDD zet. Het gekke is dat ik het ook niet kan zien als ik de navigeer vanaf de dvd, maar misschien is dat nooit te zien? Heeft iemand een idee hoe ik deze flitsrakkers op mijn columbus kan krijgen?
 
Bovenaan Onderaan