Usb vag-com/vcds

evers

Nieuw lid
Ik heb het net ook gelezen in de reacties op dx en op een audiforum. Maar voor die prijs kan je daarover niet gaan klagen...

Als je het prijsverschil ziet tussen de originele ross tech en deze, dan kan ik beter bij elke update een nieuwe kopen dan één keer de ross tech kopen.

Bakkertje

Forumguru
Klopt helemaal, dat is ook mijn gedachte geweest toen ik die van mij bestelde. Op de letter nauwkeurig gezien is het overigens niet legaal een dergelijke kabel.
Nou ja, succes met bestellen en wachten op je spullen uit China, het blijft iedere keer toch weer een sport..

Michelv.

Forumguru
Je hebt met zo'n kabel wel kans dat ie er op een gegeven moment zomaar mee uitscheid, heb ik ook gehad met zo'n kabel en daarom maar een originele gekocht.

arjants

Nieuw lid
Ook ik ben begonnen met een dergelijke kabel omdat ik de originele te duur vond voor mijn gebruik.
En ook ik ben nu in het bezit van een originele kabel :)

Ik heb er een stuk of 7 hier in de la liggen, sommigen zijn er spontaan na een aantal keren mee gestopt, anderen nadat ik vergeten was mijn internetverbinding uit te zetten (tevens was de hostfile op die laptop niet aangepast) en werd er via de rosstech site een blokkade op de kabel gezet.

Omdat ik het toen wel een keer zat was telkens nieuwe te kopen en een originele alle ondersteuning en updates krijg heb ik uiteindelijk toch hiervoor gekozen.

Om te beginnen met VCDS, een prima kabel die van DX

Bakkertje

Forumguru
@arjants, ik zie dat (dat= het kopen van een originele kabel) bij mij ook nog wel gebeuren, het is toch wel verdomde handig om een vcds kabel te hebben. Ander punt is dat tegen de tijd dat ik aan mijn volgende VAG auto toe ben (over 1,5 jaar) ik waarschijnlijk niet veel meer zal hebben aan de huidige 11.11.3 kabel.. Maar goed, voor nu werkt m'n kabel prima ;)

MacManiac78

Forumguru
Op eBay.com en Alibaba.com vind je ze al voor €10,-
En clone kabels die niet meer werken kunnen veelal van nieuwe software worden voorzien.

Voorheen kocht ik ook clones, maar elke keer updates en geen gezemel meer, 'werkt' zoveel beter.

Bovenaan Onderaan