USB in zijkant binnenspiegel?

Wullum

Actief lid
Ik heb een 2024 Kodiaq 1 SportLine en daar zat er ook geen in, net zo min als in mijn 2022 Superb 3 Sportline. Was in beide een apart bij te bestellen fabrieksoptie...

Toevallig eergisteren zelf ingebouwd, onderdelen van skoda-parts.com en ali, zelf een kabelboompje gesoldeerd om stroom van de verkeersbordencamera achter de binnenspiegel af ge tappen en met behulp van onderhoudshandboek ingebouwd na 2 eerdere mislukte pogingen wegens verkeerd gepoold en te kort kabelboompje... Chinese kleurcodering van kabeltjes blijkt niet overeen te komen met Tsjechische :rolleyes:

12V->5V adapter origineel Skoda met USB-C kabeltje eraan had ik initieel voor Superb besteld maar van inbouw kwam het maar niet. Nu in Kodiaq ingebouwd, daar kwam ik erachter dat de USB-C stroomadapter in 2 uitvoeringen komt: met een kabeltje van ongeveer 30 cm (past voor de Superb) òf met een kabeltje van iets van 45 cm (past voor de Kodiaq). Ik had die voor de Superb besteld een jaar geleden welke voor de Kodiaq dus de verkeerde is... Adapter dientengevolge uiteindelijk naast de schuifdakbediening in de cassettehemel geklemd ipv zoals bedoeld op het dakframe achter de rechter zonneklep met het daarvoor bedoelde klemmetje in het daarvoor bedoelde montagegat geklikt...

Bovenaan Onderaan