Columbus Updaten werkt niet ?

Tees

Donateur
Die cleantool zal waarschijnlijk het verschil maken. MacOS heeft de irritante gewoonte om op elke schijf een aantal verborgen bestanden te plaatsen. Heb dit ook meermaals ervaren bij het gebruiken van USB sticks die zowel op Mac als op Windows computers gebruikt werden.

Kan me voorstellen dat de Columbus daar een probleem mee heeft.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja zoals gezegd; ik ben ooit bij de 1e x updaten ook hier tegenaan gelopen. En dat was de oplossing.
Het kaartje ziet er leeg uit, maar dat tooltje is bij verwijderen wel bezig met rommel opruimen
 

Antera

Donateur
Probeer eens een Windows PC de volgende keer dan gaat het goedkomen :D. Doe regelmatig Update's van software en Navi maar wel via een Windowws PC om geen problemen te krijgen. Apple artikelen geven vaker problemen en zal me in dit geval niet verbazen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Onzin, gaat altijd vlekkeloos. Wel de juiste procedure volgen; bij uitwerpen kaartje even de rommel op laten ruimen, paar tellen
 

lsp

Forumguru
Met mijn Mac krijg ik het ook niet altijd voor elkaar... ook niet met clean my drive..
Exfat of fat werkt beide (ook op mac), maar het lijkt alsof vaker gebruikte sd kaartjes in de auto ook met clean my drive niet helemaal clean worden. Dan lijkt alles perfect te werken, maar krijg je idd de installatie niet gedaan.

De laatste update heb ik met een windows PC gedaan, dat deed het hem..
 
Ik ben er ook de hele middag mee bezig geweest maar krijg het updaten niet voor elkaar pfff erg frustrerend.
Geformatteerd clean my drive erop afgelaten op nieuw gedownload maar ik blijf foutmeldingen krijgen
 

Antera

Donateur
Je kan de update op 2 manieren doen:

1. via het normale Car menu
2. via het service menu ( menu knop 5 tot 10 sec vast houden) daar kan je ook via Updaten. Zijn 2 manieren waarbij soms de een wel werkt en de andere niet.
 
Hoi, ik had de kaart nogmaals geformatteerd en alles opnieuw gedownload op de kaart uitgepakt met keka zip daarna de kaart ontdaan van alle shit die mn mac achterliet op slot gezet en meteen toen ik m in slot 1 deed begon hij te updaten, voor de 2e update heb ik t op jou manier gedaan en werkt super!
Thnx!
 
Bovenaan Onderaan