Amundsen update navigatie skoda octavia uit 2010 amundsen

maick

Nieuw lid
kan iemand vertellen waar ik de navigatie update kan downloaden voor mijn skoada octavia uit 2010. via de site van skoda met mijn vin krijgt hij dus niks gevonden.
hopelijk kan iemand mij helpen.

Rallye

Forumguru
De navi’s uit die tijd hadden al een betaalde updates. De laatste nieuwe zal al van een paar jaar geleden zijn, dus het is de vraag of een update je iets oplevert. Mijn eerste vraag zou zijn: welke navigatie heb je? Er waren meer versies. Fotootje wellicht?

maick

Nieuw lid
De navi’s uit die tijd hadden al een betaalde updates. De laatste nieuwe zal al van een paar jaar geleden zijn, dus het is de vraag of een update je iets oplevert. Mijn eerste vraag zou zijn: welke navigatie heb je? Er waren meer versies. Fotootje wellicht?
Hoe en waar kan ik dit zien?

Canon-Eye

Forumguru
Systeeminformatie zit wel ergens in het menu (waarschinlijk bij instellingen)- daar zijn alle hard- en softwgareegevens te vinden.

hemi24

Forumguru
Wat staat er midden boven het scherm?
Amundsen of Amundsen+

Moet de navigatie cd (of SD kaart) in het apparaat blijven om te navigeren, of heeft jouw systeem al een flash-geheugen?

e5f06961e1a2ae4695ba7b8615119150.jpg

andrehj

Forumguru
2010 was nog Amundsen. Pas vanaf MJ2012 (uitgeleverd vanaf juli 2011 of zo) is de Amundsen+ in de Skoda-modellen gekomen.

Bovenaan Onderaan