update navi skoda 2024/2025 niet upgedated (15-12-2023)?

red2003

Actief lid
Hello,
Als ik op de skoda site of vw site kijk naar geupdate navigatie software zie ik overal de datum van 27 nov 2023 staan. Op de skoda site, na invoeren van mijn vin nummer zie ik navi software staan met de titel 202425_update. Bij het uitpakken is de directory datum 2-1-2024 en als je een willekeurige directory opend zie je de datum 15-12-2023.
Hetzelfde zie ik bij de vw site.
Vraag: is er nog een site waar je wel een geupdate navigatie software kan downloaden. Het via ota downloaden middels skoda connect vind ik aan de prijzige kant.

Canon-Eye

Forumguru
De bestandsdata die je ziet wanneer een een directory opent, zal de dafum zijn waarop die bestanden gecreëerd zijn. Gelet op de niet heel frequente kaartupdates voor de VAG-systemen zou ik het nuet gek vinden als dit de meest recente update is. De eerstvolgende kan best nog even op zich laten wachten. En dan is het nog zeer de vraag in hoeverre de update ook up-to-date is. Na al die jaren met wisselende snelheidslimieten (overdag/'s avonds, 100-120-130) geeft mijn bijgewerkte Amundsen Mib2 nog steeds vrij consequent verkeerde maxima aan. Áls het al een keer klopt, lijkt het vooral toeval...

Het is nou eenmaal geen Tomtom, hè, met deels 3-maandelijkse kaartupdates en bij de nieuwste systemen nog vaker...

hemi24

Forumguru
Dan is momenteel de november 2023 versie nog de meest actuele offline versie…
Andere optie is een abonnement, dan worden de kaarten online bijgewerkt.

Bovenaan Onderaan