Update infotainment and navigation

stratsp

Nieuw lid
Hello, I recently got a 2017 karoq, I am trying to update the navigation but unable to understand this at all. When I enter the vin number in update skoda portal I see the EC1 2018/19 maps. I was wondering how do I update them to more newer versions. Also do I need to update the infotainment system as well, if yes how or just the map updates are possible.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-10-26 at 20.58.37 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-10-26 at 20.58.37 (1).jpeg
    223,6 KB · Weergaven: 69
  • WhatsApp Image 2021-10-26 at 20.58.37.jpeg
    WhatsApp Image 2021-10-26 at 20.58.37.jpeg
    156,9 KB · Weergaven: 63
  • WhatsApp Image 2021-10-26 at 20.58.38.jpeg
    WhatsApp Image 2021-10-26 at 20.58.38.jpeg
    229,9 KB · Weergaven: 61

Antera

Donateur
Download the new maps en put on sd or USB card and then use the update function.
This is not a online option
 
Is er iemand waarbij de upgrade MIB3 van week 45-21 is gelukt?
Heb de files (679 stuks) op een Scandisk USB-C van 64GB geplaatst, maar deze wordt op geen enkele manier herkend door het infotainment systeem Admundsen.
Stick is format exFET...heb geen 32 mogelijkheid.
Ook de techneut van de dealer lukt het niet om te updaten.
 

Frenkie

Forumguru
Je hebt gelijk, even niet verder gelezen dan mijn neus lang is (mijn auto is al 2,5 jaar oud, tijd voor een nieuwe, moet helaas nog 2 jaar wachten tot ik kan bestellen).
 
Is er iemand waarbij de upgrade MIB3 van week 45-21 is gelukt?
Heb de files (679 stuks) op een Scandisk USB-C van 64GB geplaatst, maar deze wordt op geen enkele manier herkend door het infotainment systeem Admundsen.
Stick is format exFET...heb geen 32 mogelijkheid.
Ook de techneut van de dealer lukt het niet om te updaten.

Zelfde dag nog contact opgenomen met de Skoda klantenservice die het aan de fabriek ging voorleggen.
Helaas na bijna 4 weken nog geen enkele reactie ontvangen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Niet erg klantvriendelijk.
 
Gisteren weer contact met klantenservice....zijn er nog mee bezig. Inmiddels is de portal aangepast met een versie2022. Ook deze ZIP file gedownload maar helaas ook geen enkele reactie te bespeuren in Amundsen systeem.
Mijn geduld raakt op.
 

Rallye

Forumguru
En de stick bij iemand anders omzetten naar Fat32? Of een andere stick? Kun je updaten via wifi?
 
In de nieuwe handleiding staat nu formateren met exFAT vermeld. Is echter niet de oplossing. Ook met meerdere stick en SD cards getest zonder resultaat.
 
Bovenaan Onderaan