Voor de Octavia 2 zijn er wel codes.....:. Het is vervolgens niet gelukt om die middels VCDS uit te krijgen, ook niet met 4 LED-lampjes geplaatst en alle byte-waardes op 0. Dus...
Maar mogelijk dat 't met de kentekenverlichting wél lukt...
Dat kort knipperen heb ik ook, dat is de canbus lampcheck, voor mij is het prima zoIk heb vandaag mijn drl en stadslichten vervangen door canbus led lampjes. Ik krijg geen foutmelding maar zie wel, als ik contact maak, dat alle ledjes even kort gaan knipperen.
Het is dus niet mogelijk om de lampcontrole van de drl en stadslichten uit te zetten?
Dus de stadslichten vervangen door standaard lampjes. wel balen hoor....Ik heb nog geen FII onderhanden gehad maar bij de Ibiza 6J kan het wel uitgezet worden. Alleen lijkt het op de Ibiza geen effect te hebben, in ieder geval niet voor de stadslichten.
De 6J heeft 4 stadslichtjes. Een SO-forumlid had deze vervangen door LED-verlichting (CANbus!). Zodra op één van de binnenste stadsverlichtingslampjes een LED-lampje geplaatst werd ging het
storingslampje op het dashboard branden. Het is vervolgens niet gelukt om die middels VCDS uit te krijgen, ook niet met 4 LED-lampjes geplaatst en alle byte-waardes op 0. Dus...
Maar mogelijk dat 't met de kentekenverlichting wél lukt...