Uitnodiging preview Kamiq

sador

Donateur
Heb net via de mail een uitnodiging gekregen om op zaterdag 22 juni de Kamiq te komen kijken in Leusden.

Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Okki

Donateur
Lijkt me een leuke auto....

Zoals gewoonlijk zullen de prijzen en de mogelijkheid tot bestellen een aantal maanden voor de daadwerkelijke showroom lancering bekend worden. Maar als je mag SNEAK previewen is dat een mooi alternatief..
 

Japanese Power

Donateur
Kleine toevoeging:

P.S. En als je op zaterdag de 22ste dan toch in Leusden bent, presenteren we je direct ook graag de ŠKODA CITIGOe iV, de eerste écht bereikbare elektrische auto van Nederland!
 
D

Deleted member 26486

0D5FDE22-D3BB-4426-909E-8E0244240D8D.jpeg Ik was er ook vandaag in Leusden. De Kamiq vind ik een nette auto, maar of het voor mij ‘de volgende’ is? Ik denk het niet; de bagageruimte is een stuk krapper, achterin zit je ruim maar heel diep (voor kleine kinderen minder prettig wat zicht naar buiten betreft), voorin vond ik de hemel erg laag voor een model als dit. Kweetniet, was natuurlijk maar een eerste kennismaking maar de Faab of evt. een Octavia past me denk ik meer.

De Citigo-e daarentegen vind ik heeeel interessant om als 2e auto in te gaan zetten, die viel me voor het soort auto niks tegen.

Overigens, niets ten nadele van de oudere generatie, maar waar waren alle dertigers en veertigers? Het was alsof ik bij de lokale bejaardensoos (no offense) was binnengewandeld! Skoda’s zijn toch ook echte gezinswagens!
B01F46CC-EDEE-44A7-8CE6-1008224019BB.jpeg 3E905EE5-E7B1-4D7B-AE23-BBD12740A9AC.jpeg 7B75D426-1324-43D0-AE52-AB8D8FFAB35F.jpeg
 

Okki

Donateur
Ik zie trouwens in de Citigo naast het ruitensproeier vaatje ook een koelvloeistof expansie vat?
Geen idee, maar heeft een electrische auto ook een koelsysteem?
 

LdN

Forumguru
Koelen van een accupakket kan wel maar de meeste accu's presteren juist beter bij een hogere temperatuur, de vermogenselektronica heeft zeker wel koeling nodig.
 
Bovenaan Onderaan