Uitlaatsierstuk Fabia Combi

Tallguy

Forumguru
Mijn viendin heeft een Fabia Combi en daarvoor wil ze een uitlaatsierstuk.

Op de site van zowel Scodatec als Milotec zie ik wel sierstukken voor de 'normale' Fabia, maar niet voor een combi. Dus...wij naar de dealer, daar navraag gedaan en die geeft aan dat er geen uitlaatsierstukken bestaan voor de combi. Reden zou zijn dat de body van de combi dusdanig loopt dat er geen standaard Fabia (non-combi) op zou passen.

Kan iemand dit bevestigen? Zijn er echt geen mogelijkheden voor?

Omdat ze vandaag jarig is heeft ze al van mij dit gekregen:
38202_240.jpg

Nu wil ze zelf dus nog een uitlaatsierstuk.

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd de verjaardag van je vriendin. Mooi kado trouwens, waar heb je die vandaan?

ericb

Actief lid
Wij kregen, toen wij de auto bestelde hetzelfde verhaal van de dealer. Er is wel iets voor te verzinnen maar het ziet er volgens onze dealer niet uit. Het gaat erg op knip en plakwer lijken, we hebben dus maar afgezien van een sierstuk.

Octaviarijder

Actief lid
Dit verhaal klopt inderdaad, mijn vader heeft hem er toendertijd wel onder laten zetten en dit zag er niet uit. Misschien zelf eens gaan kijken bij een automaterialenzaak.

Dan zit je al gauw in het duurdere sigment. Laser levert er een hoop, ook met een langer montage stuk. Hoe dan ook je moet dan gaan zagen aan je "pijp".Het uiteinde is namelijk gebogen. Ik zou dan kiezen voor een nieuwe stoere pijp. Die net zo stil is. Of met meer herrie.

Heb je al gekeken bij autostyle?

Succes

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Berry</font><hr />

Hier al gekeken?
http://www.skodatec.com/

[/ QUOTE ]

Ja, maar daar staat niets over een combi. Skodatec en Milotec hebben beiden het niet op hun site staan. Dat had ik trouwens ook in mijn 1e bericht al gezet.

DJNeO

Actief lid
skoda zelf heeft idd geen sierstukken, maar weet dat er voor de combi voor bijv autostyle wel stukken zijn volgens mij...
smile.gif
goed zoeken idd

Bovenaan Onderaan