Uitbreiding of toevoeging van verlichting in koffer Kodiaq (7 zitter)

dan-720

Actief lid
Dag iedereen,

Ik heb al lang geleden gemerkt dat de originele verlichting (hun positionering en aantal) niet optimaal is.
In mijn Kodiaq 7 zitter met panorama dak zijn er 2 lampjes boven de achterste zij vensters (één aan elke zijde, zie foto's), en ik dacht om deze te gebruiken. Die zou ik willen laten branden bij het openen van de koffer.
Zou dit mogelijk zijn om dit te programmeren?

Edit: Zelfs als de functie aan is om de verlichting binnen aan te zetten bij een open deur, zijn deze deels gedimd bij alleen geopende koffer.
Alleen als er een andere deur open is gaan de rest normaal branden. En dit blijft helaas ook maar aan voor een beperkte tijd.

IMG_20230129_131905.jpg IMG_20230129_175616.jpg
IMG_20230129_131855.jpg


Misschien heeft er iemand verlichting toegevoegd op een andere plaats? bv. op de kofferklep
IMG_20230129_152951.jpg
IMG_20230129_175822 (2).jpg

Mvg,
Daniel
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Langer branden heb ik nog geen regeltje voor kunnen vinden. Wanneer de verlichting gaat branden wel.

Bijmaken kan door deze te koppelen aan de bestaande verlichting.

Of ik begrijp je misschien verkeerd ;)
 

dan-720

Actief lid
Het beste zou zijn om de originele aan het plafond gewoon (niet gedimd) te laten branden, maar ik dacht ook om eventueel er toe te voegen als de eerste niet kan.
Deze zou ik inderdaad aan de bestaande verlichting koppelen zodat de amperage en moment van aan en uitschakelen hetzelfde blijft.
 
Bovenaan Onderaan