Uitbouw PDF koplampen

EdK

Forumguru
Ben op zoek naar een uitbouw manual voor mijn projector koplampen van me Fabia 3.
Reden van uitbouw wil ik nog even voor me houden maar zodra gebeurde is gedaan , dan zal ik dit zeker posten.
Dus wie kan me iets bieden vanuit ETKA ? ( of is t nu elsa ? )

Bij voorbaat mijn welgemeende dank
 

Hakar

Donateur
:ot:
Ja nieuwtje.
Tijdens mijn afwezigheid op mijn huisadres, heeft een stelletje reigers mijn vijver leeg gevist.
De laatste vis verdween vanochtend in de bek van zo'n beschermde blauwe vlegel.
Ik heb ook geen idee waarom ze die beesten zilverreiger noemen.....
 

EdK

Forumguru
Gewoon afschieten en meteen begraven.... uiteraard doen als niemand kijkt.
En daarna een kunstreiger kopen en naast de vijver zetten, komt er geen tweede meer kijken....
 

Hakar

Donateur
Al dat soort kunstjes in het verleden al uitgeprobeerd.
Zonder resultaat.
Zelfs net boven de vijver spannen hielp niet, ze landen toen gewoon op het vrije veld naast de vijver, waggelden er naar toe, en haalden de lekkerbekjes er gewoon uit.
Nu van PVC buis bogen gemaakt, en net er over gespannen tot aan de grond, met hier en daar een opening laag bij de grond om de kikkers, padden en salamanders een vrije uitloop te gunnen.
 

Fabia 123

Forumguru
Heb hier in de sloot ook een reiger.
Wanneer de reiger op vakantie is zitten er razendsnel een heleboel kikkers die 's nachts van alles doen wat lawaai maakt. Wanneer de reiger weer terug komt is de rust zo weer hersteld.
Andere reigers zijn niet welkom en moeten soms per dierenambulance worden afgevoerd.

Ik ben wel blij met deze waakreiger.

En ja dit is off topic.
 

Fabia 123

Forumguru
Volgens mij is dat terrorreiger

Dat klopt wel. Wanneer er auto's geparkeerd staan komt de reiger dat van bovenaf bekijken.
Het kan gebeuren
dat er kleurcombinaties ontstaan die je nergens op de optielijst tegenkomt.

Het aantal combinaties van kleur rnet witte stippen in verschillende maten is bijna oneindig.
 
Bovenaan Onderaan