Type lamp interieur verlichting

O3-Rider

Senior Member
Ik zag dat dit een buisje is, maar kan niet achterhalen welk type het is, zodat ik deze door LED kan vervangen.
 

EdK

Forumguru
Buisje er uit halen en lengte opmeten en dan aan hand van lengte kun je bij de betere LED toko's de juiste lengte ook weer in LED terug vinden.
 

Maartenvds

Forumguru
Het is de c5w 39 mm ik heb er nog een paar liggen mocht je in de buurt zijn van Utrecht kan ik je er wel mee hlepen
 
Laatst bewerkt:

O3-Rider

Senior Member
Het is de c5w 39 mm ik heb er nog een paar liggen mocht je in de buurt zijn van Utrecht kan ik je er wel mee hlepen

Net toch maar even gemeten, maar er zit hier een 41mm in. Nou denk ik dat door de druk conconstructie 39mm ook wel zal passen of niet?
 

EdK

Forumguru
Of je haalt de hele units eruit en je besteld de ledunits bij superskoda.com
 

Cordoba

Forumguru
Net toch maar even gemeten, maar er zit hier een 41mm in. Nou denk ik dat door de druk conconstructie 39mm ook wel zal passen of niet?

Mijn ervaring is dat het verschil te groot is, dat klemeffect moet ook blijven werken als je over een verkeersdrempel stuitert (en dan niet eerst de interieurlampjes moet terugzetten).
Ik weet niet hoe het bij de O3 is, maar in de F3 zitten boven de achterbank kortere buislampjes dan de centrale lamp voorin.
 
Bovenaan Onderaan