tweede Skoda

flip

Lid
Na enkele (heerlijke) maanden O2 1.6 tdi cr heb ik mijn dochter kunnen overtuigen haar Seat van de hand te doen. Deze werd ingeruild voor een Fabia 1.9 tdi. Een ferm wagentje! Het rijdt vlotter in de lage toeren dan mijn O2, en gaat meteen en zonder twijfelen ferm vooruit. Een spring-in-'t-veld! Nu mag mijn schoonzoon ook eens bijrijder spelen, daar waar ze vroeger nooit zelf achter het stuur kroop. Op de koop toe is het ding nog zuinig ook.
Nu begint mijn oudste zoon ook begerig naar de Fabia's om te kijken.

Is Skoda dan toch besmettelijk? De S-koorts, als het ware...
 
Nou die S-koorts is in elk geval beter dan de Q-koorts waar we hier in Nederland last van hebben! Ik herken overigens veel van die diepe tevredenheid over de O2. Na drie jaar denk ik nog steeds als ik mijn blik over de parkeerplaats bij mijn werk laat gaan: wauw, wat een mooie kar is dat toch! En erin rijden vind ik ook nog steeds een genoeglijke bezigheid.
 

cvegreen

Forumguru
Ik weet ook niet wat mij zo fel gebeten heeft bij skoda , maar skoda heeft bij mij iets gedaan , dat geen enkel ander merk bij mij gedaan heeft . Mijn BX toenertijd was de beste die ik gehad heb , maar die kan bij lange niet tippen aan de skoda die ik gehad heb . Ik vind het nog altijd heel spijtig dat ik mijn zwart wondertje heb moeten verkopen . Dat vond ik nu eens een heel leuke auto die voldeed aan al mijn eisen . Ik vind het jammer dat mijn vrouw niet te vinden is voor skoda , ze vind de auto's niet mooi .:confused: Ik , hoezo niet mooi , die neus van de octavia , is toch om van weg te smelten en mijn vrouw vind er nu eens niets aan . Ik ben altijd bijrijder in de Jumpy en ik zit steeds mooi voor mij te kijken , behalve we een skoda voorbij steken . Ja ja , mijn vrouw weet waar het gaspedaal zit .
 
Over S-koorst gesproken; die heerst zeker in onze familie.
Ons gezin: 2de Octavia is besteld en de vrouw rijdt met een Fabia
schoonbroer 1: eerst een Fabia, heeft nu een Octavia besteld
schoonbroer 2: rijdt met Fabia

Greetz,
:bye:
 
Bovenaan Onderaan