TV kijken op Columbus

Horkje

Forumguru
Via een link naar een artikel in dit topic:

https://www.skodaforum.nl/forum/i/de-snelste-superb-van-het-forum.35497/

zie ik uiteindelijk dat de S3 L&K van @plaza blijkbaar (standaard?) een TV tuner heeft.

Dat wil ik ook.....

Zoekfunctie hier geeft meer info over tuning en tuners maar niet de gewenste TV tuner om TV te kunnen kijken. Ik weet het, hoog gadget gehalte en niet veilig tijdens rijden maar gewoon hebben, hebben, hebben zeg maar.....

Het vrij schakelen om Dvd’s te kijken snap ik trouwens wel maar ik denk dat hier iets anders nodig is.

Iemand ervaring, tips of advies? Het gaat om een nieuwe Columbus (groot scherm) uit november 2017.
 

Canon-Eye

Forumguru
Komt er eigenlijk nog wel tv-signaal via de ether dat je met een tuner kunt oppikken? Alles gaat tegenwoordig toch via de kabel of schotel?
Want om nou een schotel of digitennedingetje op je dak te zetten is ook weer zo wat (tenzij je 'm eerst tot camper verbouwt...) ;).
 

Horkje

Forumguru
Mmmm.... jammer.

Benieuwd of er tzt een alternatief beschikbaar is dmv internet oid.

Bedankt voor alle reacties.
 

Horkje

Forumguru
Ja heb het overzicht van Antera al bekeken.

Niet heel veel wensen trouwens.

Inderdaad VIM vrijschakelen, piepjes kofferbak uitzetten en ook met knop dicht doen ipv alleen openen. Misschien nog iets met stoelverwarming geheugen. Verder heb ik volgens mij al zowat alle opties die je aan of uit kan zetten. En of het nu drie of vier keer knippert, dat boeit me niet enorm veel....

Ja dat sparen....... breek me de bek niet open. Prioriteiten. En de aangifte 2017 werkt ook al niet echt mee :cry:
 

waaltje

Senior Member
VIM vrij schakelen en dan kan je TV of film vanaf je mobiel streamen.

@Corné de Kluijver nou moet je me toch eens vertellen hoe dit gaat....als je wil natuurlijk :pardon: vandaag eens lopen kloten....auto via hotspot en BT met de tel verbonden, ziggo of fox app gestart maar krijg enkel het geluid via BT audio erop maar beeld ho maar, welke handelingen moet ik doen om dit wel te krijgen? BVD
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Corné de Kluijver nou moet je me toch eens vertellen hoe dit gaat....als je wil natuurlijk :pardon: vandaag eens lopen kloten....auto via hotspot en BT met de tel verbonden, ziggo of fox app gestart maar krijg enkel het geluid via BT audio erop maar beeld ho maar, welke handelingen moet ik doen om dit wel te krijgen? BVD

Iemand met VCDS en verstand hiervan opzoeken en de VIM vrij laten schakelen.
Pas dan kun je beeld en geluid krijgen.
 

CDK

Forumguru
Het zou moeten kunnen, zoals ik recent hier of elders op dit forum schreef, weet ik nog niet hoe. Wellicht moet er hardware toegevoegd worden. Als ik het weet zal ik het hier melden.
 

Zwapp

Forumguru
Naar mijn weten is het niet mogelijk om video via bluetooth te streamen, enkel audio.
Met aparte hardware via de video-in zou het wel moeten kunnen, maar dat is dan weer draadjes werk...
 
Bovenaan Onderaan