Turboslang

Hallo techneuten. Bij mijn Karoq 1.5 is de slang van de Turbo los geknalt. Aan een zijde zit er een o-ring en een steekborgring en aan de andere zijde zie ik geen o-ring. Wel een borgring die gedraaid moet worden. Weet iemand of daar ook een o-ring hoort. Sta nu in het buitenland dus fijn als ik wat info had. Dank.

hemi24

Forumguru
Nee heel duidelijk zo… :(

Plaats dan tenminste een plaatje van wat je probeert te beschrijven!

Captain Hook

Forumguru
@Cabrioot Maar heb je niet iets van een ANWB lidmaatschap (die ook geldig is in het buitenland)?
Dan kun je toch ter plekke ff hulp inroepen. Dat soort handige techneuten hebben dit soort dingen vaker bij de hand gehad.

Zo heb ik, jaaaaaaaren geleden ook zo'n akkefietje gehad met een losgeschoten turbo slangetje. ANWB-mannetje ter plekke, en 10 minuten later was het gefixed. En weer jaren later, met andere auto, zelfde soort geintje in Duitsland. Ook dat fixte een ADAC-mannetje er plekke. :thumbsup:

eriktv

Forumguru
Aanvullend: is de auto dealeronderhouden? Dan heb je recht op mobiliteitsgarantie. In de praktijk stuurt Skoda NL dan een monteur van een dealer bij jouw verblijfplaats in de buurt of anders een lokaal ANWB-equivalent.

Herperduin

Forumguru
En als dat niet werkt…stuur wat foto’s van de situatie, slang en de ringen waarom je vraagt zodat we gericht kunnen zoeken / meedenken.

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan