Tuning-powerbox.nl

nisuthai

Forumguru
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met deze firma, zo ja wat zijn de ervaringen dan? Zij bieden powerboxen aan kant en klaar en je kan ze zelf monteren volgens de info op hun site!

CDK

Forumguru
er is al zoveel over gezegd en geschreven.....
Koop geen toverdoos die niet van een gerenommeerde tuner is en die bovendien niet voor je ingebouwd wordt, waar geen nacontrole gedaan wordt met VCDS tijdens een proefrit en waar dus niets meer softwarematig aan bijgesteld wordt.....
Gewoon N I E T aan beginnen. Vind je bovenstaande te duur (ongeveer 700,-) begin er dan gewoon niet aan en laat het zoals het is.

nisuthai

Forumguru
Ik zelf zal van hun geen gebruik maken, want ik maak liever een afspraak met VAGTechniek of JD, ik ben alleen benieuwd of er mensen zijn die wel de ervaringen hebben met deze firma hebben en of datgene wat beloofd wordt waarheid is.

Antera

Donateur
Wat @Corné de Kluijver zegt klopt en meer hoef je dus niet te weten. Als je wilt weten of er mensen ervaring hebben met dit bedrijf betekend dat je er wel mee rond loopt ;)

Niet doen en goed doen is het advies

• Leuk
Waarderingen: CDK

nisuthai

Forumguru
Je kan het ook zien als waarschuwing voor anderen als er negatief op gereageerd word om met dit soort sites juist niet in onderhandeling te komen. Er komen steeds meer van dit soort sites. Ik heb voor mijzelf allang al de beslissing genomen om een ECM van VAGTechniek uit Nuenen te laten plaatsen.

Antera

Donateur
Je vraagt om ervaringen. Als iemand al weet dat zulke niet te vertrouwen zijn dan ga je niet vragen of er mensen ervaringen mee hebben :jaja:

Middag

Forumguru
Ik heb ervaringen met de ECM module van VAG Techniek. Deze doet wat ze beloven. Meer vermogen geven en de auto iets zuiniger maken. De box is uiteindelijk afkomstig van Speedbuster (duitsland). De rest wat aangeboden wordt is rommel. Kun je beter zelf een weerstandje op je brandstofrail zetten.

Bovenaan Onderaan