TSI'tje besteld

Het was even wachten op de prijzen van 2010 maar hij wordt besteld.

En wat wordt het dan:

1.8 TSI DSG Combi
Brilliant Silver
Dynamic Pakket met 17" Pegasus
Vision pakket, Xenon met corner Lights
Stoelverwarming
Sunset
Volwaardig reservewiel
Dakspoiler
Afneembare treksjaak
Bagagerek
Rubberen kofferbak mat
JVC dubbel din navi met afneembaar front ( bewust geen Columbus, als hij geript wordt komt er toch een universeel systeem in en loopt de bijtelling door, daarbij is het in mijn ogen geen fantastisch systeem voor het geld )

Medio April zal hij geleverd worden.

Abo

Lid
Mooie uitvoering en alvast gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Levertijd 4 maanden? Dat wordt misschien nagelbijten voor je, maar ja de auto komt vanzelf naar je toe.:)

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd. Mag ik je beleefd de verhoogde laadvloer adviseren? Of vervoer je veel natte zaken, zodat je de rubber mat echt nodig hebt?

De verhoogde laadvloer geeft je:
1) een handiger laadmogelijkheid (je hoeft niet meer over de tilrand heen te tillen, maar kunt zware dingen op de laadvloer zetten en schuiven); en
2) ruimte om rammelende zaken op te bergen.

crepusculum

Nieuw lid
Gefeliciteerd. Mag ik je beleefd de verhoogde laadvloer adviseren? Of vervoer je veel natte zaken, zodat je de rubber mat echt nodig hebt?

1) een handiger laadmogelijkheid (je hoeft niet meer over de tilrand heen te tillen, maar kunt zware dingen op de laadvloer zetten en schuiven); en
Ik kan dat alleen maar bevestigen.

Heb je straks eindelijk een fatsoenlijke auto :-)

Erg jammer dit :ahum:
Als zeer oprechte Alfist gaat het me aan het hart dat ik nu geen geschikte Alfa kan bestellen.
Ik wil geen tweede 159 met bromfietsmotor en alles eronder is te klein.
De 147 zal in komende maanden-jaren vervangen gaan worden voor een lekkere V6 van Alfa, ik mis de "oude" Busso motor verschrikkelijk.

Ik ga hem zonder bestellen, de rubber mat is puur gemak voor vieze natte spullen die evt. meegaan.

Mooie bak man... standaard onderstel?

Nee, met sportonderstel ( Dynamic )

Wasmachineman

Forumguru
Als zeer oprechte Alfist gaat het me aan het hart dat ik nu geen geschikte Alfa kan bestellen.
De 147 zal in komende maanden-jaren vervangen gaan worden voor een lekkere V6 van Alfa, ik mis de "oude" Busso motor verschrikkelijk.

Wij begrijpen je wel een beetje hoor...stel, ik word ermee geconfronteerd dat ik geen Skoda meer kan bestellen dan val ik ook in een gat !
Gelukkig ben je goed opgevangen ! :D

Octavarium

Actief lid
Gefeliciteerd man!
Ik heb zitten twijfelen tussen de zilveren en de black magic. De O2 waar ik mee had proefgereden was een zilveren en dat was absoluut een goddelijk ogende wagen, maar uiteindelijk is onze keuze toch op de zwarte gevallen.
Goede keuze ook, die 1.8TSI ga je zeker geen spijt van krijgen. Ik heb nog nooit een vergelijkbaar geprijsde auto gezien met een vergelijkbaar juweel van een motor!
Dat is absoluut het wachten waard. :xyxthumbs:

Octavarium

Actief lid
Pon's Automobielhandel B.V. ?

Jups, de 90-HKF-7. Deze zeer mooie wagen heeft ons over de streep getrokken om de 1.8TSI te bestellen :)

IMG_0333.jpg

Heeft er iemand een foto van een gemonteerde dakspoiler?

Ik heb hem besteld maar heb eigenlijk geen idee hoe het eruit ziet :blush:

Heerlijk hé dat Busso blok....vooral in de laatste 3.2 variant...alleen dat verbruik....ik doe 16,3l/100km :D:D

Veel plezier straks met de Octavia!

Bovenaan Onderaan