Trotse eigenaar van mijn eerste Skoda

Hi allemaal,
Ik ben Stanley, 32 jaar jong en woon in het altijd zonnige Heteren. Ik heb tot Augustus dit jaar een lease auto gereden, een Toyota Corolla. Wat een topwagen, niks op aan te merken (dacht ik). Door een functiewissel heb ik de wagen moeten inleveren. We hebben toen een Seat Mii erbij gekocht. We hadden altijd nog een Ford Fiesta uit 2009 als tweede auto.
3 weken geleden hebben mijn vrouw en ik ons tweede kindje mogen verwelkomen. Nu ons gezin weer een stukje uitgebreid is, was het tijd voor een wagen met ruimte. Eigenlijk had ik direct een Skoda in gedachten, ik vind de wagens er tegenwoordig zo mooi uitzien. Ik heb een proefrit gemaakt in een Skoda Octavia 4 uit 2021, 1.0 TSI, Business edition. Je raad het al... meteen verkocht. Ik verbaasde mij over de kwaliteit en volwassenheid van deze auto, toen merkte ik pas dat de toyota corolla eigenlijk niet zo perfect was als dat ik eerst dacht. Over een weekje kan ik de auto ophalen. Ik ben al aardig aan het rondsnuffelen voor wat accesoires voor de auto. Ook zou ik graag zelf een achteruitrijcamera willen inbouwen. Daar zie ik al meerdere gesprekken over voorbijkomen op dit forum. Ik hoop met jullie hier een leuke en informatieve tijd te gaan hebben. Mocht je leuke suggesties hebben qua accesoires en of tips voor de achteruitrijcamera, dan houd ik mij aanbevolen. Mocht je vragen hebben voor mij, stel ze gerust.
Groeten,
Stanley

Bovenaan Onderaan