Trotse eigenaar rs245

Fluppe

Lid
Hey
Sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van een rs
Zalige wagen, maar zit ik met iets vervelend.
Telkens ik de auto sluit of open gaat de claxon af ( ondertussen weten de buren nu wel dat ik een andere auto heb)
Maar ik heb al eens in mijn instellingen gekeken maar krijg dit niet afgezet.
Weet iemand hoe dit moet of dient de wagen aan de computer gehangen worden, om dit te verwijderen
Alvast bedankt
Filip

CDK

Forumguru
Welkom Filip!
Veel plezier met de nieuwe wagen toegewenst!
Je zult even iemand moeten contacten die VCDS / OBD11 of VCP heeft. Dit is namelijk een verborgen optie die aangezet is en daar is een programmatie voor nodig die de dealer zelf niet kan of wil. @Antera in Breda is misschien een optie voor je? Hij kan het zeker oplossen.

Marcooctavia

Forumguru
Welkom op dit gezellige en leerzame forum.
het antwoord is hier boven al gegeven.
Ik heb er nog een toevoeging op.
Je kan in je menu bij open en sluiten ook een optie laten toevoegen dat je het daar kan uit zetten en aan natuurlijk.

Marco.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Welkom Filip,

Hamme ligt onder Antwerpen, is ongeveer 85 KM rijden naar Breda, goed te doen om eventjes langs @Antera te gaan. Kun je gelijk nog een lijstje met tweaks aan laten passen als je er toch bent.

Johan

Spector

Forumguru
Welkom op dit gezellige en leerzame forum.
het antwoord is hier boven al gegeven.
Ik heb er nog een toevoeging op.
Je kan in je menu bij open en sluiten ook een optie laten toevoegen dat je het daar kan uit zetten en aan natuurlijk.

Marco.

Wat Marco zegt, je kan het in het menu uitzetten. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.

Fluppe

Lid
Had ook al gekeken in het menu wagenstatus dan naar setup vergrendelen en sluiten maar ik kan dan niet naar beneden scrollen

Marcooctavia

Forumguru
Had ook al gekeken in het menu wagenstatus dan naar setup vergrendelen en sluiten maar ik kan dan niet naar beneden scrollen
Het is een extra optie die je aan moet zetten om het in je menu te krijgen.
Ik zet het altijd aan omdat mensen er naderhand spijt van krijgen dat ge Toet toettoet.
Dan kan de bestuurder het zelf uitzetten en aan als hij zijn buren wil storen:tegek:

Marco

• Leuk
Waarderingen: CDK

Fluppe

Lid
Bedankt al
Ja had op you tube al gekeken en hadden idd die onderste regel erbij...
Weet iemand het adres of telefoonnummer dat ik eens kan afspreken?
Tot bedankt allemaal voor de snelle reactie’s,
Had ik al maar eerder een Skoda

Bovenaan Onderaan