Trotse eigenaar Fabia II Greenline

Hoi Skoda rijders,

Ik volg dit forum al een tijdje, maar nooit de moeite genomen om mijn Fabia I uit 2005 rijdend op LPG te introduceren.
Nu ik sinds 2 weken de troste eigenaar ben van een Faab II Greenline 2010 (1.2 TDI) durf ik hem wel te showen.

Toen ik eens bij een kennis in zijn lease Fabia II een ritje had gereden was ik erg verbaast over de veel betere zithouding dan mijn Fabia I. (stuk hoger en zachter)
Ook lijkt de binnenkant veel ruimer opgezet door het hoge dak dan het eerste model. Van het aparte uiterlijk begon ik ook steeds meer te houden elke keer dat ik er één zag rijden en ik wist al snel dat de Faab II wel eens een serieuze vervangen kon worden van mijn Fabia I op LPG.

Na veel uitzoeken, speuren en malen in mijn hoofd dan eindelijk de knop omgezet.... Het was tijd voor de switch
Uiteindelijke een goede deal kunnen maken en daar is hij dan.......

P1030666.jpg P1030672.jpg P1030675.jpg

Hij heeft als opties: Multi dot scherm, armsteun, climatecontrol en privacyclass
(helaas geen PDC en klein leer pakket, maarja bij 2de hands heb je niet alles zelf te kiezen)

Dankzij al het voorwerk van PC-Fre@k is mijn Faab inmiddels ook voorzien van LED binnenverlichting. Alle credits hiervoor dus naar jou !
Nu hopelijk weer vele jaren rij plezier !!

Groeten,
Just

ertromp

Forumguru
Ziet er goed uit!
Maar voor een Fabia I hoef je je volgens mij zeker niet te schamen want dat blijft een mooi model!!
Veel rijplezier en doe een keer verslag van de verschillen tov je Fabia I

van_der_P

Senior Member
Welkom goede keuze gemaakt
best wel "anders" zonder dakrails
Ik vind het helemaal niet verkeerd zonder dakrails. Die kosten in NL toch bijna € 200,- extra, en als je niks op je dak vervoert waarom zou je die dan nemen.
Zijn ook nog eens extra hoekjes die meer aandacht vragen bij het poetsen.

Noord26

Forumguru
Persoonlijk ook niet voor dakrails gekozen. Zullen nooit gebruikt gaan worden en de auto wordt er optisch nog hoger van. En de meerprijs was al helemaal belachelijk..

Bedankt voor alle leuke reacties,

Zodra ik wat meer kilometers heb gemaakt zal ik eens een vergelijkingsreview tussen de Faabs posten.
Eerst vond ik het ook wel apart dat er geen dakrails op zat, maar nu ik er al aan gewend ben vind ik het persoonlijk bij deze kleur mooier. Ook omdat de zwarte accenten van de greenliner op een zwarte auto niet opvallen. Hij is nu dus lekker puur. En ben er dus erg blij mee...

:worshippy:was zeker niet negatief bedoeld hoor, heb er gewoon nog geen gezien in het echt zonder dakrails... in België is het een standaard optie. grts

Bovenaan Onderaan