Trekhaak vast octavia combi II

Beste allemaal,

Ik heb zelf een trekhaak geplaatst onder een combi octavia uit 2005. Hierbij mijn verslag en aanvullingen op de beperkte skoda bosal handleiding. Veel handige foto's en ervaringstips!

Bij deze, er kunnen spelfouten en/of tekst fouten in zitten! Feedback mag.
 

Bijlagen

  • trekhaak.pdf
    2 MB · Weergaven: 372

Rallye

Forumguru
Goed werk! Maar inderdaad, na het lezen van je handleiding weet ik dat ik dit nooit zelf zal doen.
 

hemi24

Forumguru
Goede handleiding met herkenbare zaken, zoals het niet willen vastklikken van de stekkers in de zekeringhouder..!

Zal wel aan de ECS kabelset liggen.
 

Ferryk

Nieuw lid
Bedankt voor deze handleiding, zonder problemen de trekhaak onder mijn octavia kunnen plaatsen.
Binnen 6 uurtjes klaar, maar alleen omdat jij alles zo goed beschreven hebt.
Nu nog even langs de dealer om de trekhaak in te lezen.

Nogmaals bedankt SkodaD !!
 

andrehj

Forumguru
Heb de handleiding even doorgelezen, en dat van die stekkertjes in de zekeringenkast kwam waarschijnlijk doordat je nergens vermeldt dat je het roze deel eerst lost moet klikken en een paar mm naar beneden moet schuiven. Dan kun je de stekkertjes er netjes in monteren.
 

Ferryk

Nieuw lid
Ik heb een beetje te vroeg gejuicht. Trek eronder was makkelijk, maar het Elektra klaarblijkelijk niet.
Handleiding leek mij vrij duidelijk en ik denk dat ik het echt goed gedaan heb.
Maar lampje van stuurbekrachtiging licht op oranje (werkt wel) en nadat ik een stukje ging rijden ging "epc" aan.:cry:

Accu even los gehaald maar dat helpt niet...
Word toch naar de dealer ben ik bang voor, of??
 

Ferryk

Nieuw lid
Nee dat aanmelden, dat moet sowieso nog gebeuren bij de dealer, lampje van de stuurbekrachtiging is trouwens weer verdwenen, alleen eco brand nog en cruise werkt niet.
 
Bovenaan Onderaan