Trekhaak skoda octavia combi 2005

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Verplaatst naar mijn auto.

Misschien is het leuk als je je als nieuw lid ook even voor gaat stellen in het meet en greet gedeelte.[/MODERATORBREAK]

hemi24

Forumguru
Als je handig bent en een dagje tijd hebt, kun je geld besparen door het zelf te doen...
Reken voor (vaste)haak en kabelset zo rond de € 375,- aan inkoop.

ik ben wel handig maar niet skoda/handig hihi
Vind dat de dealer extremen bedragen vraagt vandaar mijn oproep.
M.Vr.Grt Leo Brouwer

[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]

Ik vind rond de €700 veel voor een trekhaak als materiaal zoals een ander forum lid zegt €375 is.
M.Vr.Grt

[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]

Bart_G

Lid
voor mij kost ie ook 595 als ik'm direct mee bestel. 700 voor montage achteraf (wat altijd duurder is dan direct bestellen) is dus niet heel raar, ook al is het een flink bedrag.

hemi24

Forumguru
als je de haak zelf monteert weet je ineens waarom de prijs zo hoog is...

je bent er gewoon lang mee bezig!

@Bart G: vanwaar die twee verschillende prijzen? Er worden in NL geen af-fabriek haken geleverd voor zover ik weet.

Bart_G

Lid
ik zeg ook niet dat ie af-fabriek is. Ik bestel'm alleen direct mee als dealer-optie. Hoe groter de aankoop, hoe groter de financiële speelruimte. en als ze toch al met die auto bezig zijn ivm aflevering is de trekhaak monteren wat minder werk dan wanneer ze hem apart moeten monteren (extra administratie, de klus opstarten e.d.)

henryschaefer

Nieuw lid
Hallo luitjes,

Ik heb nog een nieuwe trekhaak liggen en krijg waarschijnlijk een trekhaak vd baas.

De trekhaak is nog niet gemonteerd dus nieuw met kabelset.
als je nog even gduld hebt laat ik je zsm weten of deze defenitief weg kan.

Henry schaefer

Bovenaan Onderaan