Trekhaak regelapparaat

Hallo allemaal,

Voor mijn nieuwe Superb ben ik op zoek naar een regelapparaat voor een originele zwenkbare trekhaak. De trekhaak heb ik al en de auto is voorzien van trekhaak voorbereiding. Op het internet heb ik al een aantal codes gevonden, bv. 5Q0907383F, maar veelal zijn dit VW artikelen en ik weer niet 100% zeker of deze ook in een Superb te gebruiken zijn. Het lijkt erop dat de laatste letter het apparaat merk/model specifiek maakt.

Wie kan mij verder helpen.

Gr.
Steven
 
Zit deze er normaal al niet in al je trekhaak voorbereiding hebt?
5Q0 907 383 D dit is de nummer van het regelapperaat. ( ik check het morgen eens voor de zekerheid)

Heb 2 maand geleden ook een trekhaak bij geplaatst van 0 begonnen dus alle bekabeling zelf gedaan en regelapperaat bij geplaatst.
 
Wat trekhaak voorbereiding exact inhoud kan niemand mij precies vertellen. Volgens de meeste mensen die ik hierover spreek is het een aangepaste motorkoeling en een canus stekker ergens achterin de auto. Ik kan mij voorstellen dat de module er ook bij hoort maar dat heb ik nog niet eerder gehoord.

Alvast bedankt voor het nummer!
 

paultie

Forumguru
Wat trekhaak voorbereiding exact inhoud kan niemand mij precies vertellen. Volgens de meeste mensen die ik hierover spreek is het een aangepaste motorkoeling en een canus stekker ergens achterin de auto.

Mijn import superb heeft ook trekhaak voorbereiding. Weet niet precies wat de aanpassingen zijn. Wat ik wel weet is dat de stekker linkse achterin ligt bij de wielkast achter de binnen bekleding. Dit is zonder controle module.
Ik zelf heb een Off the shelf afneembare trekhaak geplaatst inclusief module en kabelboom. Voor het laatste stukje vanaf de voorbereiding naar de stekker. Werkte prima. In mij. Geval werkte de module in eerste instantie niet goed en gaf bij het remmen een overspanning waardoor ACC in storing ging.
Na vervanging van de module was dit weg. Suc6
 
Bovenaan Onderaan