Trekhaak onder Fabia Monte Carlo?

Hallo Allemaal!

Ik kan mezelf nog niet officieel voorstellen aangezien er nog geen op de stoep staat.
We zijn wel op zoek naar een Fabia III combi. Het is nog wachten op een exemplaar met de juiste opties.
We zoeken een wit exemplaar, 2015>, Liefst een drive uitvoering, CC, panoramadak en trekhaak. DSG is bonus maar niet verplicht. Best specifiek dus.

In dit zoekfilter komen er ook best veel witte Monte Carlo's naar voren. Mooie zwarte wielen en een panoramadak hebben ze standaard natuurlijk. Echter, de trekhaak. Dat is een probleem zoals bekend!
Ik krijg hier wel wat info over gevonden op dit forum.

Theoretisch moet een trekhaak mogelijk zijn, maar gezien de diffuser aan de achterzijde beginnen niet veel mensen eraan. Het zou niet mooi worden.

De afgelopen 3 jaar zijn er echter geen posts geweest over dit issue.
Is er nog verandering geweest? Heeft er iemand een nette (en betaalbare) manier gevonden (of bedrijf) die dit kan maken?
 

Canon-Eye

Forumguru
Welkom!
Om alvast één misverstandje uit de wereld te helpen: het bezit van een Skoda is geen voorwaarde om je te mogen voorstellen in het Meet en Greet deel van het forum. Zelfs het voornemen om er eentje te gaan rijden is niet eens verplicht; belangstelling voor Skoda is al ruim voldoende...
 
welkom trouwens....

Dank je!

In je linkjes wordt steeds verwezen naar 1 exemplaar op heel het forum, waarbij het me niet duidelijk is of dit af-fabriek als optie is besteld of aftermarket.

Ben op zoek naar meer ervaringen en goede adressen. Ik heb namelijk geen zin om hem naar een willekeurige garage te brengen die dan een stuk uit de diffuser hapt.

En ook niet onbelangrijk, welke merk/type trekhaak is het best geschikt?
 

mwhite

Forumguru
ja dat is zo maar jij zal toch uit komen op een achteraf montage.
en dan ben afgeleverd aan de kwaliteiten van de persoon die monteert.
 
Ok! Achteraf montage is zeker geen probleem. Maar ben benieuwd of er nog meer ervaringen zijn en welk merk/type trekhaak hiervoor het best geschikt is.
 

mwhite

Forumguru
ik heb een sportline en daar zou de trekhaak die ik heb gemonteerd ook niet passen omdat het een sportline is.
maar past gewoon.
overigens zelf gemonteerd...
wel vooraf gekeken bij een wagen die al een trekhaak had.
 
Bovenaan Onderaan