Trekhaak laten monteren

Goedeavond,

Ik wil voor mijn Superb 2 (2011) een trekhaak laten monteren en ben even benieuwd bij wie jullie aanraden dit te doen? Heb ook al gelezen dat de achteruitrijsensoren opnieuw afgesteld moeten worden?

Alvast bedankt!
 

fiestaman

Forumguru
Ik heb een vaste laten plaatsen van Thule, was in België dus ben jij minder mee.
Trekhaak komt tussen de sensoren dus niets extra uitlezen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Maar de aanwezigheid van de trekhaak moet wel op meerdere plaatsen worden aangemeld, zodat het systeem door het aansluiten van de stekker "weet" dat er een aanhanger of fietsdrager aanwezig is, dus uitgeschakeld wordt en er een aanhangertje in de display wordt vertoond.
Niet elke dealer is daar even handig in, om van willekeurige trekhakenboeren maar te zwijgen.
 

Antera

Donateur
Trekhaak monteren geen probleem mals je parkeersensoren op de standaard plekken zit komt het goed. Wel aanmelden zoals eerder gezegd anders dan zijn bepaalde module's niet berekent op de trekhaak al zijn er ook trekhaakmodule's die zelfstandig de betreffende module's om codeerd
 

Octavia32

Forumguru
Het blijft niet bij alleen een trekhaak bij sommige moet er ook bekabeling getrokken worden naar voren.er moet tevens een trekhaak module gemonteerd worden neem een originele trouwens want imitatie kan nog weleens problemen geven.

Dit weet ik doordat ik ook hiervoor aan het kijken ben voor op de superb of de Yeti.
 
Bovenaan Onderaan